Szanowni Państwo, Zeszły rok uwydatnił jak duże znaczenie ma rynek handlu internetowego w Polsce. Pandemia spowodowała, że przedsiębiorcy zostali zmuszeni do trwałej migracji do e-commerce. Zmieniło się również zachowanie konsumentów, którzy obecnie częściej wybierają internetowy kanał sprzedaży.
Niestety beneficjentami tych zmian zostały również zagraniczne platformy na których przedsiębiorcy mogą wystawiać swoje produkty. Widząc diametralny przyrost zainteresowania sprzedażą online mogli oni wprowadzić kolejne opłaty od każdego sprzedanego produktu. Szereg opłat spowodował, że przedsiębiorcy muszą obniżać swoją marżę, aby proponować towary w konkurencyjnych cenach.
Chcemy wspólnie z Państwem powiedzieć NIE takim praktykom. Zapraszamy Państwa do wspólnego budowania platformy, która będzie wspierać internetową sprzedaż polskich przedsiębiorstw. Mamy nadzieję, że nowa platforma pozwoli Państwu realizować dodatkowe usługi integracyjne u klientów.
Pragniemy stworzyć doskonałe miejsce do sprzedaży internetowej, dlatego potrzebujemy Państwa podpowiedzi. Chcemy wiedzieć, jakiej platformy potrzebuje Państwa firma i klienci.
Wypełnienie ankiety zajmie ok. 5 minut, a dzięki Państwa odpowiedziom będziemy mogli zbudować miejsce do sprzedaży internetowej, które będą mogli Państwo polecać swoim klientom.
Kongres – „Jak prowadzić nowoczesne Biuro Rachunkowe”
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do wzięcia udziału w bezpłatnym Kongresie Biur Rachunkowych pt. „Jak prowadzić nowoczesne Biuro Rachunkowe”.
Od wielu lat obserwujemy jak biura rachunkowe nieustannie mierzą się z ciągłymi zmianami legislacyjnymi oraz szukają sposobów na zaoszczędzenie czasu, dlatego podczas tegorocznej edycji chcieliśmy podzielić się z Państwem naszymi najnowszymi rozwiązaniami oraz usprawnieniami, które:
ułatwią wymianę danych z klientem,
zautomatyzują proces przekazywania informacji podatkowych,
skrócą czas potrzebny na realizacje codziennych czynności.
Podczas wydarzenia omówione zostaną najważniejsze zagadnienia i zmiany z zakresu nowowprowadzonych obowiązków podatkowych. Pokażemy również:
jak zaoszczędzić do kilkunastu dni w roku dzięki zastosowaniu OCR,
jak usprawnić proces zamknięcia miesiąca dzięki systemowi Internetowej Wymiany Danych,
a także jakie korzyści niosą ze sobą nowoczesne rozwiązania w formie faktoringu, czy windykacji.
Jeśli do tej pory nie myśleli Państwo o zabezpieczaniu firmowych danych za pomocą Comarch IBARD – wiosna to idealny moment, żeby zacząć. Do 30 kwietnia, każdy nowy użytkownik usługi Comarch IBARD może skorzystać z promocji „125% bezpieczeństwa z Comarch IBARD”.
W ramach promocji do każdego płatnego konta IBARD dodajemy 3 miesiące ważności usługi. Mogą Państwo wybrać dowolny wariant usługi z aktualnej oferty. Pozwoli to Państwu zaoszczędzić nawet do 325 zł rocznie.
Dzięki Comarch IBARD klienci systemów Comarch ERP Optima i XL mogą w kilku prostych krokach ustawić automatyczne backupowanie danych prosto z systemu. Usługa umożliwia wykonywanie kopii bezpieczeństwa całej zawartości urządzeń w firmie tj. list kontaktów, kalendarzy, plików multimedialnych, ustawień urządzenia, a nawet APN.
Comarch IBARD to również wygodne narzędzie do pracy zespołowej online w przedsiębiorstwie czyli wymiany plików i bezpiecznej pracy na współdzielonych dokumentach, a także aplikacja wspierająca wysyłanie szyfrowanych danych do klientów.
Comarch IBARD to pewność, że Twoim danym nic nie zagraża. Przekonali się o tym eksperci z branży bezpieczeństwa:
Dzięki wykorzystaniu Comarch IBARD mamy zapewnioną automatyczną kopię bezpieczeństwa naszych systemów zgodnie z ustalonym przez nas grafikiem. Dzięki temu mamy kopię wszystkich danych w chmurze z wygodnym dostępem z każdego miejsca, a status wykonania backupu każdorazowo możemy śledzić poprzez aplikację dostępną na smartfony – Artur Dziobak, szef Działu IT firmy Gerda.
Każdy Klient, który kupi Comarch IBARD u autoryzowanego Partnera Comarch lub w Sklepie Comarch, otrzyma automatycznie dodatkowe 3 miesiące usługi.
Zachęcamy do zabezpieczenia swoich danych już teraz!
Na czym polega faktoring i kiedy warto z niego skorzystać?
Jest to nowoczesna usługa finansowania wystawionych faktur. W praktyce wygląda to tak, że przedsiębiorca zyskuje – wcześniej niż wskazany na fakturze termin płatności – dostęp do środków należnych mu z tytułu wykonanej usługi czy sprzedaży produktu.
Faktoring to narzędzie do zarządzania finansami, które przyda się każdemu przedsiębiorcy, który nie chce bądź nie może czekać na przelew 14, 30, czy nawet 90 dni.
Przelew środków otrzymuje się w 5 minut,
pieniądze można przeznaczyć na dowolny cel,
przyznawany jest limit na finansowanie do 500 000 zł,
finansowanie odbywa się w 100% online.
Jak sfinansować fakturę? Sprawdź poniżej i dołącz do grona Klientów Comarch ERP XT już korzystających z usługi.
#ERPwpraktyce – firma EKOwsparcie korzysta z systemu Comarch ERP XT
Na naszym kanale na YouTube pojawił się kolejny odcinek cyklu #ERPwpraktyce. W jego ramach rozmawiamy z klientami i pytamy ich o to, jak nasze systemy pomagają im w codziennej pracy. W tym odcinku porozmawialiśmy z Pauliną Jurkiewicz, właścicielką firmy EKOwsparcie. Firma zajmuje się działalnością usługowo-doradczą w dziedzinie ochrony środowiska. EKOwsparcie korzysta z systemu Comarch ERP XT. Dzięki temu szybko wystawia faktury, ma możliwość korzystania z analiz BI, czy posiada stały dostęp do danych dzięki aplikacji mobilnej.
Sprawdź, co oferuje system Comarch ERP XT i jakie kolejne udogodnienia planujemy wkrótce udostępnić!
Z przyjemnością informujemy, że 15.04 została udostępniona nowa wersja Comarch e-Sklep 2021.1.
W tej wersji wprowadziliśmy nowy format linków w e-Sklepie, gdzie segmenty oddzielone są znakiem ukośnika. Płatności online rozszerzyliśmy o nową bramkę płatności paynow od mBanku.
Integracja z eBay została rozbudowana o wystawianie ofert wielowariantowych. W integracji z Allegro dodaliśmy m.in. obsługę zamówień z odroczoną płatnością dla firm oraz udostępniliśmy możliwość dodawania faktur do zamówień Allegro.
W tej wersji rozbudowaliśmy również szablon Szafir o nową wersję koszyka oraz lookbook, a także udostępniliśmy integrację z serwisem Amazon w zakresie pobierania zamówień.
Lista nowości oraz zmian zostanie udostępniona w dniu premiery na stronie:
Comarch ERP wspiera obsługęzmian w przepisach (w tym PPK), sprzedaż internetową oraz pracę w biurze lub domu w polskiej Chmurze Comarch, a także wiele innych procesów biznesowych jak sprzedaż, księgowość oraz kadry i płace w systemach ERP.
IV etap wprowadzania PPK nakłada nowe obowiązki m.in na podmioty zatrudniające mniej niż 20 pracowników. Ważne dla pracodawców terminy to: umowa o zarządzanie PPK − najpóźniej do 23 kwietnia 2021 r. oraz umowa o prowadzenie PPK − najpóźniej do 10 maja 2021 r.
Potrzeba rozwiązań e-commerce i chmurowych zintensyfikowane zostały przez pandemię, więc komunikacja tych rozwiązań była dla nas naturalnym wyborem.
Od 15 marca klienci Comarch ERP XT mogą odebrać za darmo kod rabatowy do Orange Flex dla Firm!
Dzięki tej promocji można oszczędzić nawet 240 zł na planie komórkowym. Ponadto, klienci Orange Flex dla Firm mogą skorzystać z promocji, w której Comarch ERP XT otrzymają całkowicie za darmo na 3 miesiące.
Więcej informacji o promocji można przeczytać na dedykowanych stronach Comarch i Orange:
Przypominamy, że trwa promocja modułu analitycznego w systemie Comarch ERP XT. W ramach tej promocji do końca kwietnia 2021 r klienci mogą bezpłatnie skorzystać z modułu Raporty BI, a po upływie okresu promocji skorzystać z możliwości zakupu modułu w obniżonej cenie.
Od 18.03.2021 uruchamiamy promocję dla nowych Klientów Comarch IBARD. W ramach promocji >> Klienci, którzy do tej pory nie mieli konta w Comarch IBARD, przy zakupie nowej usługi zyskają dodatkowe 3 miesiące ważności konta. Promocja dotyczy wszystkich kont z oferty Comarch IBARD i trwa tylko do 30.04.2021.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję
Polityka cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.