Promocja Black Friday 2021


Do końca września liczba zarejestrowanych sklepów internetowych w Polsce wzrosła już do 51 tys. Rynek e-commerce rozwija się w niespotykanym dotąd tempie oraz nieustannie wymusza na sprzedawcach podążanie za nowymi trendami i rozwiązaniami.
Właśnie dlatego opracowaliśmy kompendium najaktualniejszej wiedzy z zakresu sprzedaży internetowej, przeznaczone dla przedsiębiorców prowadzących lub rozpoczynających działalność e-commerce. |
W „E-commerce. Poradniku nowoczesnego przedsiębiorcy” znajdą Państwo najaktualniejsze informacje dotyczące:
|
Na naszym kanale na YouTube opublikowaliśmy kolejny odcinek cyklu #ERPwpraktyce. W jego ramach rozmawiamy z naszymi Klientami i pytamy ich o to, jak nasze systemy pomagają im w codziennej pracy.
Zachęcamy do obejrzenia rozmowy z właścicielem firmy Target – hurtowni produktów leczniczych. Firma od kilkunastu lat korzysta z oprogramowania Comarch ERP. Nasza rozmowa skupiła się na Comarch WMS – kompleksowym rozwiązaniu do koordynowania prac i zleceń magazynowych. Zobacz wideo i dowiedz się jak dzięki rozwiązaniom od Comarch ERP znacząco skrócił się czas dostawy, jak dzięki raportom BI udało się zrewolucjonizować pracę na kilku obszarach, a liczba reklamacji spadła o ponad 90%. Zachęcamy też do wysłuchania dlaczego bez Comarch WMS firma Target nie mogłaby już się rozwijać. |
Zapraszamy do udziału w Spotkaniach z Użytkownikami Comarch ERP Optima 2021 w edycji ONLINE. Aby zachęcić do zapisów zapraszamy do obejrzenia krótkiego zaproszenia: |
|
W czasie konferencji na czacie będą dostępni eksperci z Comarch więc to doskonała okazja do zadania nurtujących pytań oraz wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami systemu.
|
Jesteśmy aplikacją finansową, więc nazywaj nas Apfino! |
|
|
Co nowego w Apfino?
Usługi finansowe są już dostępne dla spółek jawnych i spółek z o.o. Jeżeli więc prowadzisz taki rodzaj działalności gospodarczej, możesz już korzystać z faktoringu i windykacji online! |
Już teraz zapraszamy w podróż przez świat finansów, nasze pierwsze wydarzenie edukacyjne „Przyspiesz swój biznes”, które odbędzie się 9 grudnia w formie online. Event pełen będzie merytorycznych wystąpień – ta wiedza bez wątpienia przyda się w prowadzeniu Twojego biznesu! Więcej informacji przekażemy wkrótce.
Pierwszy pakiet SLIM VAT został wprowadzony 1 stycznia 2021 roku. Zwierał on szereg zmian, których głównym celem było uproszczenie systemu podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług. W przeciwieństwie do poprzedniego pakietu, SLIM VAT 2.0 zostanie wprowadzony trzema aktami prawnym. Jakimi? Tego dowiesz się z naszego artykułu na blogu, w którym ponadto wyjaśniamy proponowane zmiany oraz szczegóły pakietu SLIM VAT 2.0.
|
Kanapki na platformie – wdrożenie Comarch B2B w firmie Elta Polska |
Elta Polska od początku swojej działalności, czyli od 2004 roku, zajmuje się dystrybucją akcesoriów samochodowych Lucas – żarówek, akumulatorów, wycieraczek i autoelektroniki (od 2006 ma wyłączność na ich sprzedaż). Ale oprócz tego jest też wyłącznym dystrybutorem produktów Pierre Baguette: bagietek, panini, kanapek, przygotowywanych z wysokiej jakości wędlin, serów, warzyw oraz świeżo wypiekanego pieczywa, zaopatruje w nie ponad 2500 stacji Orlen, BP, CircleK, Moya realizując dostawy 3 razy w tygodniu (Elta rozwija także sprzedaż produktów „ultra fresh” – niemrożonych, krótkoterminowych). |
Ponieważ otrzymuje ona około 1000 zleceń dziennie od wielu drobnych, rozsianych po całym kraju klientów, nietrudno sobie wyobrazić, jak dużym wyzwaniem było przyjmowanie wielopozycyjnych zamówień drogą mailową i telefoniczną, jak to miało miejsce przed wdrożeniem platformy Comarch B2B. Zwłaszcza że ręczne wprowadzanie ich do systemu nierzadko wiązało się z nieprawidłowościami – np. powielonymi zamówieniami. A przecież w przypadku branży, w której produkty mają krótki termin ważności, błędy oznaczają straty. |
Przeczytaj na naszym blogu jak wdrożenie rozwiązania Comarch B2B usprawniło codzienną pracę firmy!
|
Firma Target, hurtownia produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza, postanowiła uporządkować prace związane z obsługą magazynu. Firma od kilkunastu lat korzysta z rozwiązań Comarch ERP dlatego naturalnym wyborem było wdrożenie Comarch WMS – kompleksowego rozwiązania do koordynowania prac i zleceń magazynowych.
|
Dzięki Comarch WMS:
|
Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej jakie korzyści odniosła firma Target z wdrożenia systemu do obsługi magazynu Comarch WMS:
|
Comarch Finance Connect to platforma, na której szybko i w prosty sposób zlecisz usługi, poprawiające płynność finansową Twojej firmy – takie jak faktoring i windykacja. Platforma stale się rozwija, dlatego już wkrótce dostępne będą dla Ciebie kolejne usługi finansowe.
Nowa wersja Comarch HRM 2022.0.1 już dostępna.