Zabezpiecz płynność finansową firmy

 
 
 
Jak zabezpieczyć płynność finansową firmy, by zawsze móc regulować wszelkie należności na czas? Z jakiego rodzaju finansowania warto skorzystać, kiedy pojawia się potrzeba szybkiego dostępu do gotówki?
Mamy dla Ciebie materiały video, które wprowadzą Cię w tajniki zarządzania finansami i które z powodzeniem zastosujesz w swoim biznesie!
Filmy przygotowaliśmy wraz z Michałem Pawlikiem, prezesem firmy SMEO, która jest naszym Partnerem i dostawcą usługi faktoringu.
 
 
 
 

Specjalna oferta e-Service dla Klientów Comarche-sklep

 
 
 
Ułatw płatności w Twoim sklepie internetowym i postaw na bramkę płatności od sprawdzonego dostawcy. Wraz z eService, największym polskim agentem rozliczeniowym i największym operatorem płatności elektronicznych w Europie Środkowej, przedstawiamy ofertę przygotowaną dla Klientów usługi Comarch e-Sklep.
 
Dzięki specjalnym warunkom zyskasz:

  • darmowe płatności online przez pierwsze dwa miesiące korzystania z usługi*,
  • po upływie tego czasu prowizję 1,15% jako jedyny koszt realizowanych transakcji,
  • brak stałej opłaty od transakcji,
  • aktywację, abonament, dostęp do panelu administracyjnego eService, wypłatę środków w PLN oraz obsługę zwrotów za 0 zł!
 
Zapraszamy do skorzystania z oferty oraz wyboru nowoczesnej bramki płatniczej, niezbędnej w każdym współczesnym sklepie internetowym.
 
 
 

 

 

 

* Szczegółowa oferta u operatora eService. Ostateczny poziom opłat i warunki płatności zostaną przedstawione przez eService i obowiązują zgodnie z umową zawartą z eService.

Nowa wersja Comarch DMS 2021.2.0 jest już dostępna

 
 
W nowej wersji systemu udostępniliśmy dla Państwa szeroki zakres funkcjonalności związanych z nowym modułem: Repozytorium.
 
Wśród kluczowych zmian warto wymienić:
  • możliwość automatycznego zapisywania plików dodawanych w obiegu do Repozytorium,
  • funkcję retencji dokumentów,
  • możliwość zarządzania atrybutami z poziomu platformy www (wraz z nowymi opcjami),
  • funkcję kosza dla usuniętych dokumentów.
Nowy moduł dostępny jest w ramach nowej rozszerzonej licencji na Comarch DMS.
 
 
W obszarze obiegu dokumentów współpraca z OCR została rozszerzona o przetwarzanie numeru zamówienia i VIN. W związku ze stałym rozwojem Comarch OCR, wsparcie dla współpracy z Saldeo nie będzie już realizowane.
Dodatkowo z tego miejsca chcielibyśmy poinformować, że grono Klientów Comarch DMS stale rośnie o czym świadczą również wyniki sprzedaży – wzrost o 45% za rok 2021.
Zachęcamy do aktualizacji systemu do wersji 2021.2.0.
 
 

Comarch DMS eliminuje konieczność obiegu papierowych dokumentów

 
 
Co zrobić ze stosem papierowych dokumentów leżących na biurku? Najlepiej zdigitalizować! Tak właśnie postanowiła zrobić firma Wilhelm Herm. Müller Polska sp. z o.o. – dostawca i serwisant pasów napędowych i transportujących dla przemysłu, przytłoczona obiegiem papierowych dokumentów. W celu wyeliminowania tego problemu do systemu Comarch ERP XL z powodzeniem używanego w firmie od wielu lat, dołączyła aplikacja Comarch DMS.
 
 
Dzięki temu:

  • praca wielooddziałowej firmy przebiega sprawniej – elektroniczny obieg dokumentów pozwala na to, by były one przesyłane i akceptowane na bieżąco,
  • poprawiono nadzór nad prawidłowym obiegiem,
  • wyeliminowano możliwość fizycznego zagubienia dokumentu,
  • firma ma możliwość akceptacji dokumentów poza biurem – przez aplikację mobilną lub www.

                                                                  Dowiedz się więcej o korzyściach z zastosowania Comarch DMS:

 
 

Comarch Asset Tracking

 

Comarch Asset Tracking – łatwy sposób na optymalizację procesów produkcyjnych i logistycznych w Twojej firmie

 
Wypróbuj Comarch Asset Tracking, chmurowe rozwiązanie umożliwiające automatyczne określanie położenia oraz monitorowanie narzędzi, pojazdów czy osób. Przy pomocy urządzeń połączonych z Internetem i dedykowanej aplikacji, możliwe jest śledzenie ich wewnątrz oraz na zewnątrz budynków.
System dostosowywany do indywidualnych potrzeb pozwala wybrać jedną z opcji Asset Tracking: Ultra Wideband (UWB), Bluetooth lub RFID, ale także ich kombinację.
 
Jakie korzyści oferuje wprowadzenie rozwiązania?

  • Lokalizacja zasobów.
  • Optymalizacja przepływu zasobów.
  • Zwiększenie bezpieczeństwa.
  • Zróżnicowane technologie dobrane do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa.
  • Raportowanie i analityka.
  • Integracja z innymi systemami np. ERP, MES.
 
 
Zwiększ konkurencyjność Twojej firmy dzięki oszczędności czasu, redukcji kosztów i optymalizacji procesów.
 
 
Dowiedz się więcej! Pobierz nasz bezpłatny White Paper.

Windykacja polubowna w Comarch ERP Optima i Comarch ERP XT

 
 
Nowy rok dopiero się rozkręca, a Ty zamiast nabrać tempa wciąż oczekujesz na opłacenie przeterminowanych faktur przez swoich klientów? Prześlij je do odzyskania należności w Apfino!
 
Dlaczego warto korzystać z windykacji polubownej w Comarch ERP Optima i Comarch ERP XT?
  • Sprawę zlecasz bezpłatnie i wygodnie – dosłownie kilkoma kliknięciami (na platformie Apfino lub bezpośrednio w systemie Comarch ERP),
  • Na każdym etapie sprawy możesz kontaktować się z Twoim opiekunem, który służy wsparciem,
  • Proces windykacyjny może być dla Ciebie w całości bezpłatny – profesjonalni negocjatorzy odzyskują również zapłaconą przez Ciebie prowizję.

 

 

 

 

Stwórz swój wymarzony e-Sklep!

Zapraszamy do zapoznania się z nowym cyklem tutoriali, dzięki którym dowiesz się, jak w prosty sposób skonfigurować Comarch e-Sklep i samodzielnie nadać mu niepowtarzalny charakter.
 
Dzięki najnowszym materiałom dowiesz się jak:
dodać logo sklepu i favicon,wgrać własny szablon do e-Sklepu, zaprojektować jego układ oraz zaktualizować,zmienić kolory, czcionki i ikony w kreatorze wyglądu,dodać odnośniki do swoich mediów społecznościowych.
 
Jednocześnie zapraszamy do śledzenia poradnikowej playlisty, która stale uzupełniana jest o aktualne, przydane materiały wideo!

 

 

Już wkrótce nowe materiały!

 

Polski Ład: najważniejsze zmiany podatkowe w CIT. Wyjaśniamy wątpliwości

 
Polski Ład to nie tylko zmiany kadrowo-płacowe, ale także szereg zmian dla firm. W uzupełnieniu do webinaru, który zorganizowaliśmy w połowie stycznia, publikujemy artykuł o najważniejszych tematach z obszaru podatku dochodowego od osób prawnych.
 
 
Doradcy podatkowi z firmy Taxpoint omawiają zagadnienia, o które najczęściej pytali uczestnicy webinaru:
  • czym jest minimalny podatek dochodowy,
  • jakie nowe ulgi i odliczenia w CIT wprowadził Polski Ład, 
  • w jaki sposób zmodyfikowano tzw. estoński CIT,
  • co się zmieniło w podatku u źródła.

 

Nowy cykl tutoriali dla Comarch e-Sklep

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z nowym cyklem tutoriali, poświęconych samodzielnej konfiguracji usługi Comarch e-Sklep. W powstających na bieżąco, przystępnych i aktualnych materiałach wideo, wprowadzamy w szczegóły technicznych i wizualnych aspektów opracowania własnego e-Sklepu.

 

Dzięki nim, właściciel sklepu stworzyć może niepowtarzalny e-Sklep, dostosowany do własnych preferencji oraz potrzeb klientów!

 

Dzięki najnowszym materiałom można dowiedzieć się jak:
• dodać logo sklepu i favicon,
• wgrać własny szablon do e-Sklepu, zaprojektować jego układ oraz zaktualizować,
• zmienić kolory, czcionki i ikony w kreatorze wyglądu,
• dodać odnośniki do swoich mediów społecznościowych.

 

 

 

 

 

Już wkrótce nowe poradniki!

 

 

Kompleksowe wdrożenie Comarch ERP Optima w Ośrodku Hodowli Zarodowej w Dębołęce

Usprawnienie działania firmy z Comarch ERP Optima

 
Kompleksowe wdrożenie Comarch ERP Optima w Ośrodku Hodowli Zarodowej w Dębołęce objęło najważniejsze obszary funkcjonowania firmy.
Dzięki rozwiązaniu Comarch skrócił się czas przygotowywania raportów, bo nie trzeba ich już przygotowywać ręcznie. Skrócił się również czas przygotowywania list płac ponieważ nie trzeba ręcznie naliczać dodatkowych składników do wynagrodzenia. Przedsiębiorstwo ma ponadto pełną kontrolę nad magazynem.
 
 
Dowiedz się więcej na temat wdrożenia z naszego artykułu na blogu.