Zwiększenie zaawansowania cyfrowego oraz automatyzacja i robotyzacja to obecnie obszary mocno wspierane z funduszy europejskich.
Webinar, na który Państwa zapraszamy, przybliży tę tematykę i pokaże możliwości w obszarze dofinansowania systemów ERP.Omówimy, w których programach można szukać środków na inwestycje IT i przedstawimy założenia zbliżającego się konkursu „Dig.IT. Transformacja cyfrowa polskich MŚP”.
Bezpłatny webinar „Pozyskaj dotacje na cyfryzację firmy”
z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia naszego najnowszego filmu referencyjnego zrealizowanego z firmą Dragon. Klient jest jednym z liderów rynku produkcji chemii budowlanej, motoryzacyjnej i gospodarczej, a także jednym z najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w tym sektorze w Polsce.
Firma od lat korzysta z systemu Comarch ERP XL, dzięki czemu w skuteczny i kompleksowy sposób zarządza produkcją, magazynem oraz podejmuje decyzje biznesowe przy pomocy raportów Business Intelligence.
W filmie zobaczycie Państwo, w jaki sposób system Comarch ERP XL pozwala zarządzać linią produkcyjną będącą sercem przedsiębiorstwa Dragon, jak firma planuje produkcję pod indywidualne zapotrzebowanie klientów, jaką rolę w realizacji produkcji odgrywa moduł Comarch MES, a moduł Comarch WMS pozwala śledzić procesy logistyczne w magazynie i eliminować ewentualne błędy. Poruszyliśmy także wątek integracji z systemem typu SCADA, dzięki której zautomatyzowano procesy ewidencji produkcji.
Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, wiesz jak żmudne może być wystawianie kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu powtarzalnych faktur.
W Comarch ERP XT możesz teraz skorzystać z funkcjonalności faktur cyklicznych:
Tworzenie szablonów faktur – ustaw raz i korzystaj wielokrotnie!
Automatyczne wystawianie faktur – w wyznaczonym dniu na podstawie szablonu system automatycznie wystawi za Ciebie dokumenty
Wszystkie utworzone szablony trafiają na jedną listę – pełen przegląd w jednym miejscu.
Centrum powiadomień pokaże Ci jakie faktury są do wystawienia w danym dniu oraz informuje o przeterminowanych dokumentach.
Wstaw makra w nazwie produktu – automatyczne uzupełnianie okresu sprawdzi się idealnie w przypadku usług abonamentowych.
Czy wiesz, że wszystkie biura rachunkowe od 2021 roku mają obowiązek wypełniania wymagań ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML)?
Na platformie Apfino stworzyliśmy rozwiązanie, które przeprowadzi Cię przez proces identyfikacji, weryfikacji, oceny ryzyka kontrahenta oraz oceny ryzyka instytucji.
Usługa AML dla biur rachunkowych pozwala zebrać dane klienta (można nawet wysłać mu formularz do samodzielnego wypisania, by oszczędzić pracę i czas księgowych!). Następnie weryfikuje je w bazach i rejestrach publicznych, takich jak CEIDG, KRS, CRBR, listy sankcyjne UE, MSWiA, ONZ, a potem automatycznie poddaje ocenie ryzyka zgodnie z Metodyką Oceny Ryzyka.
Załóż bezpłatne konto w Apfino, wybierz odpowiedni pakiet i wygodnie wypełniaj ustawowy obowiązek!
Serwis wszystko.pl poszerza możliwości logistyczne.
Twórcy platformy zakupowej Comarchu ogłosilirozpoczęcie współpracy z liderem logistycznym w Polsce, firmą InPost. Wspólne działania mają przynieść wymierne korzyści zarówno sprzedającym, jak i konsumentom. Współpraca obejmie przede wszystkim:
wysyłkę towarów w korzystnych cenachz wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost,
dostawę towarów do urządzeńPaczkomat®i przezkuriera,
organizowanie wspólnychakcji marketingowych.
To duża zmiana na plus dla użytkowników. Jeśli sprzedajesz na wszystko.pl, będziesz mógł wysyłać swoje towary popreferencyjnych stawkach, a przez to zwiększyć sprzedaż i atrakcyjność produktów. Tym samym skorzystają również konsumenci, którzyzapłacą na wszystko.pl mniej za wysyłkę paczki niż do tej pory.
Integracjasprzedających na wszystko.pl z dedykowanym rozwiązaniem InPost planowana jest naczwarty kwartał tego roku. Umożliwi ona dostęp do usług:wszystko+ InPost Kurieroraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7.
Masz konto na wszystko.pl i planujesz zintegrować nowy pakiet?Żeby to zrobić, Twoim zadaniem będzie zawarcie umowy z InPost (lub podpisanie aneksu, jeśli posiadasz już taką umowę) oraz połączenie konta na platformie z kontem Menadżera Paczek InPost. Stanie się to po pozytywnej weryfikacji ze strony InPost. Gdy weryfikacja przebiegnie pomyślnie, będziesz mógłzaktualizować swoje cenniki dostaw w pakiecie wszystko+.
O starcie procesu integracji i innych istotnych kwestiach będziemy informować na bieżąco.W razie pytań skontaktuj się nasprzedawca@wszystko.pl.
W najnowszej wersji Comarch WMS rozbudowano istniejący mechanizm Machine Learning o opcję automatycznego przypisywania jednej, najkorzystniejszej dyspozycji dla pracownika magazynu podczas trwania jego zmiany. Dzięki temu podczas zmiany magazynier na podstawie mechanizmu AI będzie otrzymywał tylko jedno zadanie do wykonania. Po jego realizacji silnik Machine Learning dobierze i przypisze do magazyniera kolejną dyspozycję. Dodatkowo wprowadzono integrację z automatycznymi wózkami widłowymi. Dzięki temu z Comarch WMS będą wysyłane polecenia przejścia do wózka widłowego. Po wykonaniu zadania wózek widłowy będzie automatycznie przesyłał do Comarch WMS informację o zrealizowaniu zadania, np. pobraniu palety lub przeniesieniu jej w odpowiednie miejsce
Gdy po latach pracy na podstawowych narzędziach i ręcznym wprowadzaniu danych, nadszedł czas na modernizację systemu IT, firma zdecydowała się na elastyczne i zintegrowane rozwiązanie –
system Comarch ERP XL.
Zgodnie z obietnicami nowy system przyniósł wiele korzyści, wśród nich m.in.:
automatyzację procesów produkcji i planowania,
automatyczne tworzenie bilansu towarów,
zwiększenie efektywności i zdolności przetwarzania zamówień o 50%.
Firma igus to przodownik w świecie polimerowych rozwiązań.
Kiedy w dynamicznym świecie biznesu stare metody przestają działać, potrzebne są nowoczesne rozwiązania. Wtedy z pomocą przychodzi system Comarch ERP XL!
Dlaczego Comarch ERP XL?
Modułowa budowa, rozwijająca się z przedsiębiorstwem
Elastyczność dostosowana do indywidualnych potrzeb
Integracja z innymi systemami, w tym komunikacja z centralą w Niemczech
Szybkie dostosowanie do zmian w prawie
Efekty?
Zoptymalizowane procesy, mniejsza liczba błędów
40% wzrost rotacji towaru, skrócenie procesów magazynowych o średnio 50%
Przyspieszenie dostępu do informacji, pełna kontrola stanów magazynowych
Nowy sezon podcastu Przyspiesz biznes trwa w najlepsze, w każdy czwartek czeka na Ciebie nowa dawka wiedzy i inspiracji!
W jednym z odcinków rozmawiamy na temat weryfikacji kontrahentów. Wyjaśniamy, dlaczego warto sprawdzać sytuację partnera biznesowego przed podjęciem współpracy, jak i w jej trakcie. Analizujemy także, jak powstaje zadłużenie przedsiębiorców i jak wygląda rynek informacji gospodarczej w Polsce. Dowiedz się, jak skutecznie weryfikować kontrahentów!
Zmęczony ciągłym wprowadzaniem dokumentów? Poznaj potęgę RPA w aplikacji Comarch DMS! System wykona za Ciebie określone działania, bez Twojego udziału:
samodzielnie wprowadzi i wygeneruje dokumenty,
wykona zadania na podstawie zapisanego kodu, które wcześniej były Twoim obowiązkiem,
dzięki skryptom automatycznie przekaże skany do OCR, czy automatycznie wygeneruje dokumenty do obiegu/w obiegu.
Zautomatyzuj swoją pracę i skoncentruj się na tym, co naprawdę ważne!
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję
Polityka cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.