Promocja „Kup e-Sklep, a moduł magazynowy dostaniesz za darmo”

Jeśli planujesz uruchomić sprzedaż w Internecie to skorzystaj z promocji – kup Comarch e‑Sklep, a za darmo otrzymasz możliwość korzystania z programu magazynowego przez rok. W zależności od wybranego wariantu możesz zaoszczędzić nawet 1100 zł!
 
 
Comarch e-Sklep to intuicyjne narzędzie do prowadzenia skutecznej sprzedaży online, dzięki któremu możesz:
  • dopasować wygląd Twojego e-sklepu zgodnie z preferencjami,
  • zintegrować sprzedaż online z systemami klasy ERP,
  • szybko i wygodnie składać zamówienia,
  • prowadzić sprzedaż na Allegro i przez inne platformy,
  • sprzedawać w modelu B2B.
 
 
Promocja obowiązuje tylko do 16 września!
 
 

Webinar – Automatyzacja procesów marketingowych w e-Sklepie

 

Integracja Comarch e-Sklep z rozwiązaniem marketing automation SALESmanago otwiera nowe możliwości w zakresie zwiększenia sprzedaży internetowej. Spersonalizowane oferty i rabaty, czy ratowanie porzuconych koszyków to tylko niektóre z nich.

 

Już 14 września zapraszamy na webinar, w trakcie którego omówimy integrację rozwiązań i wynikające z niej korzyści.

 

Wkrocz w e-commerce!

 
Specjalnie dla użytkowników Comarch ERP Optima przygotowaliśmy cykl filmów „Skuteczny e-commerce”, dzięki którym w prosty sposób zintegrujesz Comarch e-Sklep i Comarch ERP Optima oraz rozwiniesz sprzedaż internetową.
 
Comarch e-Sklep jest intuicyjnym narzędziem do prowadzenia skutecznej sprzedaży online.
Dzięki licznym integracjom w zakresie sprzedaży oraz marketingu sprawdza się zarówno w sprzedaży detalicznej jak i modelu B2B.
 
Z filmów dowiesz się jak:

  • Zintegrować Comarch e-Sklep i Comarch ERP Optima.
  • Skonfigurować panel administracyjny.
  • Dodać nowy towar i kategorię.
  • Wprowadzić dodatkowe informacje o towarze.
 
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi materiałami:
 
 

Comarch Mobile Sprzedaż w hurtowni Trans-Med Medical

Sprawnie działająca aplikacja mobilna może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, a tym samym pomóc w osiągnięciu lepszych zysków. Takie korzyści z wykorzystania Comarch Mobile Sprzedaż obserwuje firma Trans-Med Medical – hurtownia i sklep medyczny.
 
Dzięki Comarch Mobile Sprzedaż:

  • udało się ujednolicić proces sprzedażowy,
  • znacznie skrócono czas realizacji zamówień,
  • handlowcy mają dostęp do niezbędnych informacji,
  • dostępne jest raportowanie w kontekście towaru/klienta.
 
 
Dowiedz się więcej o korzyściach z wdrożenia Comarch Mobile Sprzedaż w firmie Trans-Med Medical:
 
 

Zachowaj płynność finansową z usługą Faktoringu

Przypominamy, że w najnowszej wersji programu Comarch ERP XT możesz zintegrować się z usługami finansowymi Comarch Finance Connect. Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, możesz już skorzystać m.in. z faktoringu online.
 
Załóż darmowe konto już dziś
 
 
 
Faktoring to nowoczesna usługa finansowania faktur, która szybko poprawi płynność finansową Twojej firmy. Dzięki faktoringowi zarobione pieniądze możesz mieć na koncie nawet w 5 minut, bez konieczności czekania na przelew od Kontrahenta do terminu płatności na fakturze.
 
Jak działa faktoring? To proste!
  1. Sprzedajesz towar / usługę i wystawiasz fakturę z odroczonym terminem płatności (7 – 90 dni).
  2. Kopię faktury przekazujesz do firmy faktoringowej.
  3. W 5 minut otrzymujesz na konto I transzę (wartość faktury netto pomniejszoną o prowizję).
  4. Twój Kontrahent spłaca fakturę firmie faktoringowej w terminie jej płatności.
  5. Otrzymujesz II transzę (wartość VAT finansowanej faktury).
  6. Spłacasz odsetki liczone dziennie za okres finansowania.
 
Zainteresowała Cię ta usługa?
 

Wdrożenie Comarch DMS w firmie Prez-Met

 

Od szafy kartotekowej do elektronicznego obiegu dokumentów.

Wdrożenie Comarch DMS w firmie Prez-Met

 
 
Firma Prez-Met – producent oraz projektant maszyn do stolarki PVC oraz Aluminium postanowiła usprawnić wewnętrzny „workflow” i rozwiązać problemy z obsługą faktur i w tym celu wybrała system Comarch DMS.
 
 
Dzięki aplikacji Comarch DMS:

  • wzrosła efektywność zarządzania dokumentami,
  • zwiększyła się odpowiedzialność pracowników za stopień realizacji zakupów,
  • dział księgowy korzysta z kompletu gotowych informacji uzupełnianych przez poszczególne działy lub osoby,
  • skrócił się czas uzupełniania i akceptacji dokumentów.
 
 
A to jeszcze nie wszystkie zalety wdrożenia Comarch DMS.
 
 
Zapraszamy do przeczytania artykułu na naszym blogu i zapoznania się z pozostałymi korzyściami, jakie odniosła firma Prez-Met:
 
 

Promocja “20% rabatu na Comarch PPK”

Prawie 700 tys. firm nadal nie podpisało umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi i nie wybrało żadnego funduszu. Wdrożenie PPK w firmie to obowiązek ustawowy, a jego niedopełnienie może skutkować nałożeniem na podmioty gospodarcze kary w wysokości 1,5 proc. budżetu wynagrodzeń za rok poprzedni. 

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i mając na uwadze kary, jakimi mogą zostać obciążeni przedsiębiorcy, postanowiliśmy uruchomić promocję „20% rabatu na Comarch PPK”. Tylko do 7 września firmy, które do tej pory nie korzystały z aplikacji Comarch PPK mają szansę na zakup w promocyjnej cenie.

 

Przy sprzedaży pakietu aplikacji Comarch PPK naliczymy rabat w wysokości 20% w stosunku do cen katalogowych dla Użytkowników zarówno wersji stacjonarnych, jak i chmurowych oprogramowania Comarch ERP, instalacji dla Biur Rachunkowych, Podmiotów Powiązanych i wersji Standalone.

 

Dla Klientów Comarch ERP Optima Chmura Standard, Comarch ERP Optima Chmura Enterprise w przypadku zakupu aplikacji Comarch PPK rabat na abonament obowiązuje przez 12 miesięcy od momentu zakupu.

 

Regulamin promocji i informacje jak z niej skorzystać:

 

Zachowaj płynność finansową z usługą Faktoringu

Drogi Użytkowniku Comarch ERP XT,
 
Czy pomimo stałych zleceń masz problemy z płynnością finansową? Wystawiasz faktury i… tygodniami czekasz na przelewy od Klientów?
 
Faktoring będzie rozwiązaniem Twoich problemów.
 
Dzięki tej usłudze:
  • zarobione pieniądze możesz mieć na swoim koncie nawet w dniu wystawienia faktury
    lub
  • w dowolnym innym momencie, kiedy akurat potrzebujesz zastrzyku kapitału i chcesz uwolnić środki zamrożone w wystawionych fakturach.
 
Faktoring pomoże Ci więc zachować płynność finansową:
  • przyspieszysz płatność wystawionych faktur nawet o 90 dni,
  • przelew otrzymasz już w 5 minut,
  • środki możesz przeznaczyć na dowolny cel,
  • zyskasz dostęp do finansowania bez konieczności zadłużania się.
 
W najnowszej wersji programu Comarch ERP XT możesz teraz zintegrować się z usługami finansowymi Comarch Finance Connect, w tym z usługą faktoringu online.
 
Sprawdź poniżej:
 

Obecnie z usług mogą korzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą (JDG). Wkrótce zostanie udostępniona usługa windykacji i z serwisu będą mogły skorzystać spółki z o.o.

Skuteczna sprzedaż internetowa z Comarch e-Sklep

 
Ilustris od 27 lat tworzy grafiki i przedmioty pomagające celebrować wyjątkowe okazje. Gdy pojawiła się potrzeba uruchomienia sklepu internetowego naturalną decyzją było skorzystanie z oferty Comarch, którego system ERP od dawna wspiera firmę.
 

Comarch e-Sklep posiada szereg przydatnych funkcjonalności:

wspomagających sprzedaż, realizację zamówień i komunikację z klientem,

                                                                         umożliwiających łatwe i szybkie dodawanie produktów,

automatyzujących dobór opcji dostawy dla przesyłek niestandardowych.

 
Dzięki Comarch e-Sklep klienci ILUSTRIS mają dostęp do pełnej oferty wydawnictwa,
mogą szybko skontaktować się ze sklepem i „zgłosić swoje marzenia i potrzeby”.
 
Zobacz film i przekonaj się jak Comarch e-Sklep ułatwia działanie Wydawnictwu Ilustris:
 
 
NEWSLETTER DLA PARTNERÓW
 
 

Pakiet e-commerce już obowiązuje

 

1 lipca wszedł w życie tzw. pakiet e-commerce, który ma za zadanie ułatwić przedsiębiorcom handel detaliczny dla konsumentów w UE. Jednym z wprowadzonych rozwiązań jest rozszerzenie zakresu transakcji B2C, które będą mogły być rozliczane za pomocą uproszczonej procedury VAT OSS (One Stop Shop). Nadal będzie jednak konieczność opodatkowania VAT z lokalnymi stawkami.

 
W jego ramach wprowadzono następujące rozwiązania:
  • rozszerzenie zakresu transakcji B2C, które będą mogły być rozliczane za pomocą uproszczonej procedury One Stop Shop (nadal będzie jednak konieczność opodatkowania VAT z lokalnymi stawkami);
  • jednolity próg dla sprzedaży wysyłkowej (10 tys. EUR), przy czym możliwe będzie uniknięcie konieczności rejestracji dla potrzeb VAT w innych krajach członkowskich;
  • nowe obowiązki dla sprzedażowych platform internetowych dla przesyłek spoza UE.

 

 

Przeczytaj nasz tekst na blogu i dowiedz się więcej na temat wprowadzonych zmian