Z końcem roku przedawnią się faktury z 2019 r. – nawet kilkaset milionów złotych

 

 

 
Już wkrótce, 31 grudnia 2021 r., przedawnią się niezapłacone faktury wystawione w 2019 r. za sprzedaż towarów lub świadczenie usług. Wyjątkiem jest m.in. branża transportowa, gdzie okres przedawnienia wynosi rok.
Należności jednak nie przepadną, gdy przedsiębiorcy zdecydują się na windykację polubowną. Jest to ostatni dzwonek, aby odzyskać pieniądze z faktur z 2019 roku.
 
Windykacja polubowna prowadzona przez partnera Apfino, firmę Kaczmarski Inkasso, skupia się na działaniach, które mają przekonać dłużnika do szybkiej spłaty zobowiązań lub znalezienia takiego rozwiązania, które zaakceptuje wierzyciel, np. spłaty należności w ratach. Jeśli dłużnik nie podejmuje dialogu z firmą windykacyjną, gra na zwłokę, licząc że zobowiązanie się przedawni – klient otrzymuje propozycję skierowania sprawy do sądu, aby przerwać bieg przedawnienia i zachować szanse na odzyskanie pieniędzy z nieopłaconych faktur.
 
Korzystając z usługi odzyskiwania należności w Apfino, ponosisz koszt windykacji jedynie w przypadku, gdy uda się odzyskać Twoje pieniądze.
 
Zaloguj się na platformę Apfino i zleć nieopłacone faktury do windykacji Kaczmarski Inkasso.
 
 

Przyspiesz swój biznes – bezpłatna konferencja 9 grudnia 2021

 

Przyspiesz swój biznes – bezpłatna konferencja 9 grudnia 2021 

 
Comarch S.A. oraz platforma finansowa Apfino zapraszają na bezpłatną konferencję edukacyjną dla przedsiębiorców Przyspiesz swój biznes, która odbędzie się online 9 grudnia 2021!
 
Odpowiemy na pytania, z którymi na co dzień mierzą się właściciele biznesów.
 
 
Przedsiębiorca Szymon Negacz, Trener Sprzedaży i właściciel firmy doradczej, opowie o tym
• Jak przyspieszyć swój biznes za pomocą zmiany przeterminowanych przekonań.

Jakub Wezgraj, radca prawny przedstawi pięć zasad
• Jak działać zgodnie z RODO.
 
Michał Pawlik, wykładowca studiów MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, podzieli się wiedzą o tym
• Jak zabezpieczyć płynność finansową biznesu.
 
 
Nie zabraknie również odpowiedzi na trudne pytania, m.in. o to, jak odzyskać pieniądze z niezapłaconych faktur i utrzymać dobre relacje z klientami, na które odpowie Kamil Łyżwa, Menedżer ds. Projektów Strategicznych w Kaczmarski Inkasso.

Wyjaśnimy czym jest branża FinTech i jak przyczynia się do rozwoju firm z sektora MŚP.
 
 

Poznaj najaktualniejsze wieści ze świata e-commerce!

 
 
Do końca września liczba zarejestrowanych sklepów internetowych w Polsce wzrosła już do 51 tys. Rynek e-commerce rozwija się w niespotykanym dotąd tempie oraz nieustannie wymusza na sprzedawcach podążanie za nowymi trendami i rozwiązaniami.

Właśnie dlatego opracowaliśmy kompendium najaktualniejszej wiedzy z zakresu sprzedaży internetowej, przeznaczone dla przedsiębiorców prowadzących lub rozpoczynających działalność e-commerce.
 
 
W „E-commerce. Poradniku nowoczesnego przedsiębiorcy” znajdą Państwo najaktualniejsze informacje dotyczące:
  • polskiego rynku e-commerce,
  • korzyści integracji e-Sklepu z systemem ERP,
  • logistyki oraz zarządzania magazynem,
  • bezpieczeństwa sklepu internetowego,
  • potrzeb i oczekiwań współczesnego klienta.

 

#ERP w praktyce: Comarch WMS w firmie Target

Na naszym kanale na YouTube opublikowaliśmy kolejny odcinek cyklu #ERPwpraktyce. W jego ramach rozmawiamy z naszymi Klientami i pytamy ich o to, jak nasze systemy pomagają im w codziennej pracy.

Zachęcamy do obejrzenia rozmowy z właścicielem firmy Target – hurtowni produktów leczniczych. Firma od kilkunastu lat korzysta z oprogramowania Comarch ERP. Nasza rozmowa skupiła się na Comarch WMS – kompleksowym rozwiązaniu do koordynowania prac i zleceń magazynowych.

Zobacz wideo i dowiedz się jak dzięki rozwiązaniom od Comarch ERP znacząco skrócił się czas dostawy, jak dzięki raportom BI udało się zrewolucjonizować pracę na kilku obszarach, a liczba reklamacji spadła o ponad 90%. Zachęcamy też do wysłuchania dlaczego bez Comarch WMS firma Target nie mogłaby już się rozwijać.
 

Spotkania z Użytkownikami Comarch ERP Optima już 26 listopada

 

Zapraszamy do udziału w Spotkaniach z Użytkownikami Comarch ERP Optima 2021 w edycji ONLINE. Aby zachęcić do zapisów zapraszamy do obejrzenia krótkiego zaproszenia:

 

 

 

 

 

W czasie konferencji na czacie będą dostępni eksperci z Comarch więc to doskonała okazja do zadania nurtujących pytań oraz wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami systemu.


Ale to jeszcze nie wszystko – specjalnie dla uczestników konferencji przygotowaliśmy atrakcyjne rabaty na systemy Comarch ERP. Szczegóły przekażemy w trakcie wydarzenia.


Zachęcamy do zapoznania się z agendą wydarzenia oraz zapisu na konferencję na poniższej stronie:

 

 

 

Jesteśmy aplikacją finansową, więc nazywaj nas Apfino!

Jesteśmy aplikacją finansową, więc nazywaj nas Apfino! 

 
Platformę Comarch Finance Connect znajdziesz teraz pod nazwą Apfino. Zmieniliśmy także logo, a już niebawem zaprezentujemy naszą nową stronę internetową.
 
 
Co nowego w Apfino?

Usługi finansowe są już dostępne dla spółek jawnych i spółek z o.o. Jeżeli więc prowadzisz taki rodzaj działalności gospodarczej, możesz już korzystać z faktoringu i windykacji online!
 

 

 

Już teraz zapraszamy w podróż przez świat finansów, nasze pierwsze wydarzenie edukacyjne „Przyspiesz swój biznes”, które odbędzie się 9 grudnia w formie online. Event pełen będzie merytorycznych wystąpień – ta wiedza bez wątpienia przyda się w prowadzeniu Twojego biznesu! Więcej informacji przekażemy wkrótce.

Poznaj założenia pakietu SLIM VAT 2.0

 
 
Pierwszy pakiet SLIM VAT został wprowadzony 1 stycznia 2021 roku. Zwierał on szereg zmian, których głównym celem było uproszczenie systemu podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług. W przeciwieństwie do poprzedniego pakietu, SLIM VAT 2.0 zostanie wprowadzony trzema aktami prawnym. Jakimi? Tego dowiesz się z naszego artykułu na blogu, w którym ponadto wyjaśniamy proponowane zmiany oraz szczegóły pakietu SLIM VAT 2.0.
 

Kanapki na platformie – wdrożenie Comarch B2B w firmie Elta Polska

Kanapki na platformie – wdrożenie Comarch B2B w firmie Elta Polska

 

Elta Polska od początku swojej działalności, czyli od 2004 roku, zajmuje się dystrybucją akcesoriów samochodowych Lucas – żarówek, akumulatorów, wycieraczek i autoelektroniki (od 2006 ma wyłączność na ich sprzedaż). Ale oprócz tego jest też wyłącznym dystrybutorem produktów Pierre Baguette: bagietek, panini, kanapek, przygotowywanych z wysokiej jakości wędlin, serów, warzyw oraz świeżo wypiekanego pieczywa, zaopatruje w nie ponad 2500 stacji Orlen, BP, CircleK, Moya realizując dostawy 3 razy w tygodniu (Elta rozwija także sprzedaż produktów „ultra fresh” – niemrożonych, krótkoterminowych).

 

Ponieważ otrzymuje ona około 1000 zleceń dziennie od wielu drobnych, rozsianych po całym kraju klientów, nietrudno sobie wyobrazić, jak dużym wyzwaniem było przyjmowanie wielopozycyjnych zamówień drogą mailową i telefoniczną, jak to miało miejsce przed wdrożeniem platformy Comarch B2B. Zwłaszcza że ręczne wprowadzanie ich do systemu nierzadko wiązało się z nieprawidłowościami – np. powielonymi zamówieniami. A przecież w przypadku branży, w której produkty mają krótki termin ważności, błędy oznaczają straty.

 

Przeczytaj na naszym blogu jak wdrożenie rozwiązania Comarch B2B usprawniło codzienną pracę firmy!

 

 

 

Zobacz jak skutecznie zautomatyzować prace magazynu

Firma Target, hurtownia produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza, postanowiła uporządkować prace związane z obsługą magazynu. Firma od kilkunastu lat korzysta z rozwiązań Comarch ERP dlatego naturalnym wyborem było wdrożenie Comarch WMS – kompleksowego rozwiązania do koordynowania prac i zleceń magazynowych.
 
Dzięki Comarch WMS:
  • Zlikwidowano papierową obsługę magazynu.
  • Zniknął problem niewysłanych faktur.
  • Przyspieszono proces przyjmowania dostaw.
  • Znacząco przyspieszono pracę całego magazynu.
  • Zautomatyzowano takie procesy jak fakturowanie i wysyłka.
 
Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej jakie korzyści odniosła firma Target z wdrożenia systemu do obsługi magazynu Comarch WMS: