Jak Twoja firma może zarobić na elektromobilności?

 

 

W jaki sposób Twoja branża może wykorzystać rosnący trend związany z samochodami elektrycznymi?

W jednym z odcinków podcastu Przyspiesz biznes obalamy mity dotyczące elektromobilności i rozmawiamy z ekspertem – Januszem Grądzkim, który jest między innymi Przewodniczącym Komitetu ds. Elektromobilności Krajowej Izby Gospodarczej.

 

 

 

W tym odcinku omawiamy temat ustawy AML dla biur rachunkowych.

Przygotuj się na solidną dawkę wiedzy! Znajdziesz nas w najpopularniejszych serwisach podcastowych (Spotify, Google Podcast, Apple Podcast i EmpikGo) oraz na kanale Przyspiesz biznes na YouTube. Zapraszamy do słuchania i oglądania!

 

 

Odkryj najnowsze systemy IT! Comarch na targach ITM Industry Europe w Poznaniu

Jako jedna z wiodących firm w branży IT, zaprezentujemy swoje innowacyjne rozwiązania związane z ekosystemem Industry 4.0 – Comarch IoT MES i Comarch Asset Tracking. Oferowane przez nas rozwiązania są dedykowane do zarządzania produkcją, a ich funkcjonalności pozwalają na optymalizowanie procesów produkcyjnych oraz zwiększanie efektywności zarządzania zasobami przedsiębiorstwa.

Podczas targów ITM Industry Europe, na stoisku Comarch (nr 81, pawilon 5), będzie można wziąć udział w interaktywnych demonstracjach naszych systemów. Zaprezentujemy m.in. Comarch IoT MES z dotykowym panelem operatora i symulacją maszyny, dzięki której będzie można zobaczyć, jak łatwo i szybko kontrolować procesy produkcyjne.

Przedstawimy także Comarch Asset Tracking, który w formie demo zobrazuje, jak w czasie rzeczywistym lokalizować położenie poszukiwanych zasobów, śledzić ich trasę oraz zapisywać historię położenia, upraszczając procesy intralogistyczne.

Ponadto, zapraszamy na branżową prelekcję prowadzoną przez ekspertów Comarch (30 maja, 14:00, scena Trendów dla Przemysłu, pawilon 5A), podczas której omówimy korzyści z wykorzystania unifikacji danych w zarządzaniu produkcją na przykładzie zastosowania Comarch IoT MES.

Spotkanie z nami to doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o innowacyjnych rozwiązaniach Comarch dla przemysłu, zadać pytania naszym ekspertom oraz skonsultować się z nimi w zakresie optymalizacji zarządzania produkcją.

Więcej o wydarzeniu ITM oraz naszej ofercie na stronie: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do zobaczenia na targach ITM Industry Europe w Poznaniu!

Testuj BaseLinkera za darmo w Comarch e-Sklep!

Comarch e-Sklep umożliwia dwukierunkową komunikację z platformą BaseLinker, najpopularniejszym w Polsce narzędziem do zarządzania sprzedażą.

Z tej okazji udostępniamy darmową integrację z platformą aż do końca czerwca!

Do 30.06 każdy Klient e-Sklepu nieposiadający BaseLinkera ma możliwość darmowego połączenia się z platformą oraz pełnego korzystania z integracji. Do wzięcia udziału w promocji upoważnia zamówienie narzędzia poprzez panel administracyjny e-Sklepu.

Zapraszamy do testowania funkcjonalności i wystawiania ofert na portalach aukcyjnych!

Sprawdź regulamin oraz szczegółowe informacje o promocji: 

Jak sprawdza się system Comarch ERP Optima w firmie transportowej?

Comarch ERP Optima zapewnia szereg funkcjonalności, które spełniają specyficzne wymagania branży.

Z zalet naszego oprogramowania korzysta firma Kotrans – Marcin Kośla, jeden z liderów polskiej branży usług dystrybucyjnych.

Co zaważyło na wyborze właśnie Comarch ERP Optima?

Zgodność z Pakietem Mobilności – przepisami regulującymi rozliczenie wynagrodzeń w branży transportowej.

Możliwość fachowego i szybkiego wdrożenia systemu bez wstrzymywania pracy firmy.

Automatyzacja rozliczeń pracowniczych.

Integracja z programami zewnętrznymi, jak np. Płatnik ZUS.

Przeczytaj artykuł na naszym blogu i dowiedz się więcej o wykorzystaniu Comarch ERP Optima!

Modele współpracy między BR a jego Klientami

Wraz z postępem technologicznym i rozwojem systemów zmieniają się również formy współpracy między biurami rachunkowymi a przedsiębiorcami.

Jeszcze kilka lat temu papierowe faktury wydawały się standardem w codziennej pracy księgowego, dziś już coraz więcej osób poszukuje nowoczesnych narzędzi do wymiany nie tylko informacji, ale również całej niezbędnej dokumentacji księgowej.

Właściciele i pracownicy Biur Rachunkowych z pewnością szukają sposobów na usprawnienie codziennej pracy. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy specjalną ulotkę, w której opisujemy podstawowe informacje na temat uruchomieniaprocesu wymiany dokumentów, doboru odpowiedniego oprogramowaniadla Klientów Biur Rachunkowych, a także wskazujemy,gdzie znaleźć niezbędneinformacjena temat opisywanych w niej produktów.

Konferencja Produkcja i handel w dobrych rękach już 17-25 maja – zapisz się!

Ruszyła rejestracja na kolejną, ósmą edycję konferencji  Produkcja i handel w dobrych rękach!

W tym roku poszerzyliśmy formułę wydarzenia –konferencję dedykujemy zarówno firmom produkcyjnym jak i handlowym. Na wydarzenie zapraszamy właścicieli, kadrę zarządzającą, a także pracowników, którzy mają istotny wpływ na różnorodne procesy funkcjonowania firmy.

Podczas wydarzenia poruszymy między innymi takie tematy jak: automatyzacja i planowanie produkcji oraz zarządzanie dokumentacją w firmie produkcyjnej, wsparcie procesów zatowarowania sklepów i oddziałów, czy wykorzystanie stacjonarnych i mobilnych systemów POS w procesach obsługi klienta. Ważnym punktem konferencji będą także wystąpienia naszych klientów, którzy pokażą, jak wygląda ich codzienna praca z systemem Comarch ERP XL. Więcej szczegółów wkrótce!

Konferencja odbędzie się w pięciu miastach:

   17 maja– Kraków, Qubus Hotel Kraków

18 maja– Wrocław, Haston City Hotel

                      23 maja– Warszawa, Novotel Warszawa Centrum

                                       24 maja– Gdynia, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

                                           25 maja– Swarzędz k. Poznania, Hampton by Hilton Swarzędz

Oprócz sesji plenarnej przewidzianej dla wszystkich uczestników przygotowaliśmy dwa panele tematyczne – jeden przeznaczony dla firm produkcyjnych,a drugi poświęcony tematyce odpowiadającej na potrzeby firm handlowych. Podczas rejestracji prosimy o wybranie miasta, w którym będą Państwo uczestniczyć w konferencji, a następnie preferowanego panelu tematycznego.

Zapisz się na bezpłatny Kongres dla Biur Rachunkowych!

 

 

Czwarta odsłona Kongresu „Jak prowadzić nowoczesne Biuro Rachunkowe?” już w dniach 31.05‑06.06! 

Zapraszamy do rejestracji na bezpłatne wydarzenie dedykowane właścicielom oraz pracownikom Biur Rachunkowych.

Prowadzenie nowoczesnego Biura Rachunkowego oznacza dostosowywanie się do zmiennych warunków prawnych, poszukiwanie lepszych dróg komunikacji z Klientem oraz ciągły rozwój. Mając na względzie wyzwania stojące przed przedstawicielami Biur, po raz kolejny prezentujemy Kongres, w trakcie którego będą Państwo mieli szansę wymienić się wiedzą i doświadczeniami z ekspertami Comarch, doradcami podatkowymi oraz zaproszonymi gośćmi.

 

Konferencja odbędzie się w trzech miastach:

 

                                       31.05 w Swarzędzu k/Poznania, w Hotelu Hampton by Hilton Swarzędz,

01.06 w Warszawie, w Hotelu Radisson Collection,

               06.06 w Krakowie, w Centrum Konferencyjnym Fabryczna.

 

W trakcie wydarzenia uzyskają Państwo najaktualniejsze informacje w tematach:

 

zmian w przepisach podatkowych,

              integracji z Krajowym Systemem e-Faktur,

  nowości w systemach Comarch ERP.

 

Nie zabraknie także materiałów z dziedzin komunikacji i kooperacji z Klientem, automatyzacji i robotyzacji procesów, prowadzenia działalności w Chmurze oraz cyberbezpieczeństwa.

Zachęcamy do zapisów, ilość miejsc jest ograniczona!

 

Szczegółowe informacje, w tym plan agendy znajdziecie Państwo na stronie internetowej.

Wielkie Wiosenne Sprzątanie Długów – pobierz darmowy e-book!

Jeżeli prowadzisz biznes, musisz liczyć się z ewentualnymi opóźnieniami w płatnościach ze strony kontrahentów, a nawet z ich brakiem. 

To może prowadzić do zatorów płatniczych, które są bardzo niebezpieczne dla każdego przedsiębiorstwa. Jak sobie z tym radzić?

Z najnowszego bezpłatnego e-booka, który został przygotowany przez Apfino w ramach akcji Wielkie Wiosenne Sprzątanie Długów, dowiesz się:

  • Dlaczego należy unikać zatorów płatniczych?
  • Jak zapobiegać zaległościom w płatnościach?
  • Dlaczego firmy windykacyjne są tak ważne dla gospodarki?
  • Jakie branże najbardziej potrzebują ich wsparcia? 

Serdecznie zachęcamy do lektury!

Otwieramy wersję beta platformy wszystko.pl

 

 

 

Do premiery konsumenckiej platformy zakupowej wszystko.pl zostało już tylko kilka kroków…

Startujemy w czerwcu, więc to ostatni dzwonek, by przygotować się na ten kluczowy moment, dołączając do portalu, który obecnie jest w fazie testów.

Warto to zrobić teraz, bo w ramach testów 29 marca uruchomiliśmy wersję beta wszystko.pl. Sprzedawcy e-commerce, którzy się u nas zarejestrują, przejdą weryfikację i wystawią pierwsze produkty, dostaną możliwość doświadczania serwisu z perspektywy klienta. Dotychczas sprzedający mogli dodawać oferty i zarządzać sprzedażą. W wersji beta mają dostęp do całego portalu – widzą stronę główną i wyszukiwarkę, mogą robić zakupy czy zobaczyć, jak wygląda lista ofert w ich kategorii. Taką korzyść zyskają wszyscy sprzedawcy, którzy dołączą do wszystko.pl i zweryfikują konto.

Dostęp do platformy ma też zamknięta grupa klientów. Ok. 7 tys. pracowników Grupy Comarch od grudnia 2022 roku testuje działanie marketplace, kupuje produkty oraz dzieli się z nami opiniami i sugestiami zmian.

Zapraszamy sprzedawców do rejestracji na nowym bezprowizyjnym portalu wszystko.pl i dodawania ofert w swojej kategorii. Zdajemy sobie sprawę, że na platformie nie wszystko działa jeszcze idealnie i występują niedociągnięcia. Staramy się je jednak na bieżąco niwelować, by przygotować dla Was na premierę jak najlepiej rozbudowany portal. Jeśli wiec widzicie potrzebę poprawy działania wszystko.pl w jakimś obszarze, zachęcamy do wysyłania nam propozycji udoskonaleń i nowych funkcjonalności.

Przypominamy, że sprzedawcy na wszystko.pl dostają pakiet benefitów od startu, m.in.:

0% prowizji od sprzedaży

Brak opłat za utrzymanie konta

Sprzedaż w każdej kategorii

Integracje BaseLinker, Comarch ERP, Open API

Opiekuna kategorii

Zarejestruj się na platformie wszystko.pl w tym miejscu. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące wersji beta serwisu, kliknij poniższy przycisk.

Automatyzacja sposobem na ekspansję. Comarch ERP XL w Morele.net

 

 

 

Jeden z liderów rynku e-commerce w zakresie elektroniki użytkowej – firma Morele.net korzysta z Comarch ERP XL.

Wieloletnia współpraca Morele.net z firmą Comarch nie byłaby możliwa, gdyby nieduża elastyczność i wyporność systemudedykowanego dladużych przedsiębiorstw.

Dziękiautomatyzacji procesów, którą wdrożono za pomocą Comarch ERP XL, w Morele.net udało się:

  • osiągnąć płynność w wystawianiu dokumentów,
  • uwolnić ludzki potencjał,
  • zyskać dodatkowy czas pracy w systemie.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o tym jak wdrożenie automatyzacji pozytywnie wpłynęło na liczne aspekty funkcjonowania firmy!