Informujemy, że udostępniliśmyComarch APS w wersji 2024.1. To narzędzie, które ma wspierać firmy produkcyjne w procesach planowania i harmonogramowania produkcji.
Moduł jest ściśle zintegrowany z Comarch ERP XL. Do Comarch APS wysyłane są zlecenia oraz technologie produkcyjne, informacje o dostępnościach i obciążeniu zasobów zarówno maszynowych jak i ludzkich,a w tej wersji także informacje o stanach, rezerwacjach i planowanych dostawach materiałów.
Harmonogramy można tworzyć za pomocą różnych metod planowania, w tym takich, które sprawdzają kolejność utworzenia ZP czy dostępność surowców. W przypadku braków materiałów, system informuje o konfliktach oraz prezentuje ich zapotrzebowanie w konkretnej dacie na osi czasu.
Comarch APS proponuje zatem harmonogram produkcji, który w razie potrzeby może być doskonalony poprzez wykorzystanie szeregu funkcji, m.in. takich jak przesuwanie operacji w czasie, w przód i wstecz (także tych powiązanych ze sobą), czy przestawianie na inne dostępne i dopuszczalne technologią zasoby maszynowe.Wykorzystujemy w tym celu metodę przeciągnij i upuśćalbo funkcje z menu.
Planista może skorzystać z opcji tworzenia wielu wersji harmonogramu i symulacji. Ich analiza i precyzyjne porównanie mają w konsekwencji ułatwić decyzję, który z nich jest najbardziej optymalny i należy wdrożyć w życie.Kolejną nowością jest możliwość napisania własnych serwisów, w których zaszyte będą indywidualne strategie planowania. Taki zewnętrzny program można następnie udostępnić dla Comarch APS i to wg założonych w nim kryteriów system zaplanuje produkcję. Nie ma ograniczenia co do ilości algorytmów, każdy może uwzględniać różne kryteria i scenariusze. Zaplanowane w ten sposób w Comarch APS zlecenia i operacje mogą być następnie wysłane z powrotem do modułu produkcyjnego Comarch ERP XL.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się ze wszystkimi nowościami i usprawnieniami tej wersji.
zgodnie z zapowiedziami z Konferencji Partnerstwo 2024 uruchamiamy promocję:„Zmigruj swój system do Comarch ERP”.
Przypominamy zasady: promocja skierowana jest donowych Klientów. Mogą z niej skorzystać firmy i biura rachunkowe, używające dotychczas obcego oprogramowania klasy ERP.
Promocja trwa w terminie:01.11.2024 – 31.01.2025i obejmuje:
30% rabatuna abonament przez pierwsze 12 miesięcy korzystania z Oprogramowania Comarch ERP Optima w Chmurze Standard oraz Enterprise
30% rabatuna pierwszy zakup rocznego konta Comarch ERP XT
Aby otrzymać rabat do zamówienia systemu Comarch ERP OPTIMA, należyprzy zamówieniu użyć kodu„MIGRACJA 2025” oraz okazać fakturę za zakup licencji, abonamentu lub przedłużenia gwarancji na aktualnie używany system, wystawioną nie wcześniej niż 01.11.2023 r.
brak informacji o zapasach w czasie rzeczywistym, błędy i straty generowane w ręcznych procesach, ciągłe zagrożenie utratą danych – to tylko przykładowe problemy z jakimi borykają się osoby zarządzające sieciami sprzedaży oraz właściciele i kierownicy sklepów. Do nich kierujemy nasz najbliższy webinar, w trakcie którego pokażemy jak systemy Comarch ERP odpowiadają na ich potrzeby automatyzując procesy oraz wspierając zarządzanie zapasami i logistyką. Opowiemy jak z wykorzystaniem naszych rozwiązań pracują Klienci z branży retail, np.szwajcarski Laderach działający na globalnym rynku FMCG.
Zapraszamy do udziału w webinarze i promowania wydarzenia wśród obecnych i potencjalnych Klientów.
„Kompleksowe zarządzanie siecią sprzedaży detalicznej”
Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępnanowa wersja Comarch ERP XL HR 2025.0.1.
Nowa odsłona systemuComarch ERP XL HRto przede wszystkim obsługawakacji składkowych, a także możliwość naliczaniawynagrodzeń w walutach obcychoraznadgodzin wynikających z przekroczenia doby pracowniczej.
Zachęcamy do zapoznania się z nowościami oraz do zaktualizowania programu do najnowszej wersjiComarch ERP XL HR 2025.0.1
Nowa odsłona systemu Comarch ERP Optima to przede wszystkim dostosowanie do nowych przepisów w zakresie obsługi wakacji składkowych oraz zmian umożliwiających przygotowanie do JPK CIT. W nowej wersji udostępnimy również możliwość naliczania wynagrodzeń w walucie obcej. W module handlowo-magazynowym umożliwimy powiązanie faktury zakupu z zatwierdzonymi dokumentami przyjęcia zewnętrznego. Wprowadzimy także opcję automatycznego tworzenia opisów produktów orazgenerowania ich tłumaczeń na języki obceoraz rozwiniemyfunkcjeChatERP wykorzystując w Comarch ERP Optima algorytmy sztucznej inteligencji.
już od dziewięciu lat spotykamy się z Użytkownikami systemu Comarch ERP Optima. Tegoroczne wydarzenie zaplanowaliśmy na 28 listopada, podobnie jak w ubiegłych latach w formule online. Gorąco zachęcamy do promocji wydarzenia wśród Klientów! Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in. o:
najnowszych zmianach w przepisach podatkowych, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji ESG i Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF),
strategii rozwoju systemu Comarch ERP Optima, w tym o nowych funkcjonalnościach i integracjach,
możliwościach, jakie daje zastosowanie sztucznej inteligencji w rozwoju Comarch ERP Optima oraz o nowym interfejsie webowym,
integracjach z firmami kurierskimi, usprawnieniach procesów handlowo-magazynowych oraz nowych funkcjach księgowych i kadrowo-płacowych.
Konferencja skierowana jest do wszystkich użytkowników Comarch ERP Optima, a także do firm, które planują wdrożenie systemu ERP w swojej organizacji.
Nieustannie rozwijamy naszą usługę, aby jak najlepiej spełniała Wasze oczekiwania. Systematycznie wprowadzamy nowości, ulepszamy funkcje i dostosowujemy Comarch e-Sklep do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
Dlaczego warto wybrać Comarch e-Sklep?
Łatwe zarządzanie – nasz sklep internetowy jest intuicyjny i pozwala na bezproblemowe prowadzenie sprzedaży online z każdego miejsca. Nowy Panel Administracyjny został wzbogacony o dodatkowe funkcjonalności, które ułatwiają zarządzanie sprzedażą.
Integracja z Comarch ERP – automatyczne połączenie z Twoim systemem ERP umożliwia sprawną obsługę zamówień, stanów magazynowych oraz fakturowania.
Nowoczesne funkcje – oferujemy narzędzia wspierające sprzedaż dzięki zaawansowanym narzędziom AI. Ponadto znajdziesz u nas integracje z najpopularniejszymi platformami sprzedażowymi takimi jak: Allegro, eBay czy Amazon.
Szybkie uruchomienie sklepu online – Comarch e-Sklep skonfigurujesz już w 24 godziny! Ponadto oferujemy także dedykowane wdrożenie sklepu internetowego przez nasz zespół ekspertów w atrakcyjnej cenie.
Nie zaskoczymy Cię trudnymi do przewidzenia opłatami za prowadzenie sklepu online.
Nasz model rozliczenia jestprosty i przejrzysty:
brak prowizji od sprzedaży– nie pobieramy prowizji od sprzedanych produktów w Twoim sklepie internetowym, cały zysk zostaje z Twojej kieszeni,
nie liczymy kosztów sklepu od obrotu– niezależnie od tego jaki obrót osiągniesz w swoim e-sklepie, zawsze zapłacisz taką samą kwotę za jego utrzymanie,
brak limitu produktówod abonamentu Standard – liczba produktów w Comarch e‑Sklep jest nielimitowana, nie pobieramy dodatkowych opłat za większą ilość artykułów.
Przekonaj się, jakie to proste! Sprawdź szczegóły promocji-20% na Comarch e-Sklep przez roki rozpocznij sprzedaż online już w 24 godziny.
Wdrażanie technologii wymaga od firmy odpowiedniegoplanu.
Cyfryzacja to proces długotrwały, więc warto, by organizacja znała swoje priorytety i wiedziała, które technologie są dla niej niezbędne. Istotne jest więc zdecydowanie się na odpowiednią strategię biznesową.
Część przedsiębiorstw cechuje technooptymizm – entuzjastyczne podejście zakładające, że każda nowa technologia to krok w stronę sukcesu. Inni preferują technorealizm – chłodne kalkulowanie, które narzędzia rzeczywiście przyniosą korzyści.
A co, jeśli dałoby się połączyć obie strategie? Ale czy w ogóle jest to możliwe?
Przeczytaj na blogu, jakie korzyści (i ryzyka) mogą przynieść Twojej firmie technooptymizm i technorealizm.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję
Polityka cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.