Księgowy doradca podatkowy – Kongres Biur Rachunkowych wobec zmian w prawie

 
 
 
 
Częścią codzienności polskich księgowych stało się śledzenie oraz reagowanie na zmiany w prawie podatkowym. Już w trzy miesiące po wejściu w życie nowych przepisów musimy szykować się na kolejne nowelizacje.. Co więcej, od początku przyszłego roku obowiązkowym stanie się Krajowy System e-Faktur.
Zarówno zmiany w przepisach jak i możliwość stosowania faktur ustrukturyzowanych, to niewątpliwe wyzwanie dla Biur Rachunkowych oraz dostawców systemów finansowo-księgowych.
 
Chcąc odpowiedzieć na problemy, z którymi już teraz zmagają się księgowi, zapraszamy Państwa do udziału w III edycji Kongresu Biur Rachunkowych pt. „Jak prowadzić nowoczesne Biuro Rachunkowe”, podczas którego:
  • przedstawimy zmiany w naszych systemach, jakie pojawią się w związku z dostosowaniem ich do najnowszych przepisów prawa,
  • omówimy ich podatkowe aspekty wspólnie z doradcami podatkowymi z TaxPoint.
 
Serdecznie zapraszamy do spotkania z nami w jednym z dwóch terminów:

                                                                           07.06.2022 w Krakowie, w Hotelu Park Inn by Radisson,

                                                                           10.06.2022 w Warszawie, w Hotelu Radisson Collection.

 

Bezpłatne szkolenia dla obywateli Ukrainy

 

 

 

 

BEZPŁATNE ZDALNE SZKOLENIE dla osób z Ukrainy posiadających znajomość zagadnień księgowych.

Oferujemy szkolenie z tematyki księgowej w Comarch ERP Optima.

Celem szkolenia jest pomoc Użytkownikom w usprawnieniu swojej bieżącej pracy oraz procesach związanych z obsługą Klienta poprzez wykorzystanie możliwości jakie dają moduły: Comarch ERP Optima Kasa/Bank, Comarch ERP Optima Księga Podatkowa, Comarch ERP Optima Księga Handlowa.

Termin: 2-3.06, godz. 9:00 -13:00.

Program, rejestracja oraz pozostałe informacje znajdują się tutaj >>

Zapraszamy do przekazania tej informacji wszystkim zainteresowanym.

 

Bezpłatna konferencja dla firm produkcyjnych!

Szanowni Państwo, 
w dniach 18-26 maja odbędzie się bezpłatna konferencja Produkcja w Dobrych Rękach 2022. Wracamy do bezpośrednich spotkań z Klientami, których zapraszamy:

  • 18 maja do Krakowa,
  • 19 maja do Katowic,
  • 24 maja do Warszawy,
  • 25 maja do Poznania
  • 26 maja do Wrocławia.

Podczas wydarzenia wystąpią eksperci Comarch ERP oraz Klienci, którzy w praktycznym ujęciu poruszą zagadnienia takie jak m.in.:

  • wsparcie systemów MES oraz IoT w procesach raportowania produkcji i utrzymania ruchu,
  • wykorzystanie Comarch APS do zaawansowanego planowania,
  • automatyzacja procesów i zarządzanie dokumentacją w firmie produkcyjnej,
  • zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwach wielospółkowych,
  • wykorzystanie systemów klasy WMS w optymalizacji procesów magazynowych i produkcyjnych.

Obecny czas to okres, w którym dynamicznie następuje cyfryzacja przedsiębiorstw. Skuteczny system do zarządzania klasy ERP to już nie tylko planowanie, monitorowanie i rozliczanie produkcji, ale również zaawansowane narzędzia z pogranicza robotyzacji, sztucznej inteligencji i Internetu rzeczy. Wszystkie te składowe, odpowiednio dobrane i skonfigurowane, mogą przyczynić się do sukcesu firmy produkcyjnej na rynku i utrzymania przewagi konkurencyjnej w trudnej branży.

Zachęcamy do wsparcia w budowie frekwencji na to wydarzenie. Możliwość zapisu znajduje się w tym miejscu >>> 

Najnowsza funkcjonalność Comarch Mobile dla Comarch ERP XL dostępna do testów

 

 
Przypominamy, że w ramach najnowszej wersji Comarch Mobile dla Comarch ERP XL został udostępniony mechanizm Sztucznej Inteligencji do automatycznego pozyskiwania danych z półki sklepowej. Wykonując zdjęcie, użytkownik w czasie rzeczywistym zobaczy wykryte na półce towary, a w kolejnym kroku podda zdjęcie identyfikacji otrzymując odpowiednie wyniki.
W pierwszej wersji funkcjonalność jest wydana w wersji beta. Każdy Klient posiadający system Comarch Mobile współpracujący z Comarch ERP XL, który wyrazi chęć przetestowania funkcjonalności dostanie darmową licencję na trzy miesiące. Okres w którym można ubiegać się o darmową testową licencję mija z końcem marca 2022 roku.
 
 
 

Zapraszamy pod poniższy link, gdzie znajduje się instrukcja co należy zrobić krok po kroku w kontekście konfiguracji nowego narzędzia.

 

 

 

Usługa windykacji dostępna w każdym systemie Comarch ERP

 
Szanowni Państwo,
 
Płynność finansowa to podstawa funkcjonowania każdego biznesu, a unikanie zatorów płatniczych to jedna z form jej utrzymania. Brak terminowej zapłaty od kontrahentów to problem blisko 60% polskich przedsiębiorstw*.
Zlecanie przeterminowanych faktur profesjonalnym negocjatorom pozwala na oszczędzenie czasu, pieniędzy i niepotrzebnych emocji. Miło nam poinformować, że usługa windykacji polubownej jest już dostępna we wszystkich systemach Comarch ERP za pośrednictwem bezpłatnej platformy Apfino. Od teraz w Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL zlecą Państwo fakturę po terminie do odzyskania należności jednym kliknięciem.
 
 
 
 
 
Usługę realizuje nasz partner, firma Kaczmarski Inkasso – ekspert w dziedzinie zarządzania należnościami, działający na rynku od 30 lat. Windykację w Apfino wyróżnia:
  • Wysoka skuteczność windykacyjna – sięgająca 80% spraw,
  • Brak ryzyka i opłat na start – koszty są naliczane za sprawy zakończone sukcesem,
  • Windykacja na koszt dłużnika – negocjatorzy zajmują się odzyskaniem kosztów prowadzenia sprawy od dłużnika,
  • Informacje o statusie sprawy – przebieg i efekty procesu można kontrolować na bieżąco w Apfino lub w systemie Comarch ERP,
  • Konkurencyjna oferta – korzystne warunki tylko dla użytkowników Apfino.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z materiałem video na temat usługi windykacji, który przygotowaliśmy wraz z firmą Kaczmarski Inkasso.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usługi windykacji na platformie Apfino!

 

 

 

 

 

*badanie Kaczmarski Inkasso „Audyt windykacyjny 2021″

 

Otwórz się na e-commerce z Comarch e-Sklep!

Zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego? Zapraszamy do wzięcia udziału w promocji, w której zyskasz pół roku darmowego e-Sklepu*!

W ramach promocji „Otwórz się na e-commerce” opracowaliśmy kilka sposobów uruchomienia e-Sklepu, w tym:

  • usługę profesjonalnego wdrożenia sklepu internetowego przez specjalistów Comarch;
  • instrukcję samodzielnego uruchomienia e-Sklepu;
  • listę naszych doświadczonych na polu e-commerce Partnerów.
 
 
Wszystkie informacje oraz formularz upoważniający do skorzystania z oferty znajdziesz na dedykowanej stronie.
 
 
 

 
 
 
 
Promocja ważna jest do 30 czerwca 2022 r.
 
 
 *Oferta dotyczy Klientów, którzy nie posiadają jeszcze usługi Comarch e-Sklep.
 
 
 

Poznaj 5 zasad RODO, o których powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca

 
 
 
Ochrona danych osobowych to w dzisiejszych czasach niezwykle istotny temat dla każdego przedsiębiorstwa. Czy Twoje działania w tym zakresie są wystarczające?
Mamy dla Ciebie materiał video, z którego dowiesz się, jak pozyskiwać klientów i wartościowe kontakty biznesowe, pozostając w zgodzie z RODO.
Poznaj 5 zasad dotyczących ochrony danych osobowych, które powinna znać każda osoba, prowadząca biznes – opowiedział o nich Jakub Wezgraj, radca prawny i właściciel kancelarii ODOekspert.
 
 
 
 

 

 

Sprawdź bezpłatną platformę Apfino i zobacz, jak możesz dbać o płynność finansową swojej firmy!

 

Bezpieczne zakupy w sieci dzięki sprawdzonej bramce płatniczej

 
 
System płatności online to dziś standard obsługi klienta sklepu internetowego. Dzięki integracji e-sklepu i nowoczesnej bramki zakup można opłacić przy użyciu co najmniej kilku metod płatności. Dzięki temu klienci otrzymują szybkie i bezpieczne sposoby na sfinalizowanie zakupu.
Comarch e-Sklep zapewnia szereg przydatnych funkcjonalności wspomagających sprzedaż, realizację zamówień i komunikację z klientem. Umożliwia także korzystanie z nowoczesnej bramki płatniczej jednego z liderów polskiego rynku płatności elektronicznych – eService.
Dowiedz się więcej o bramkach płatniczych i na co zwrócić uwagę przy wyborze operatora:
 
 
 

#ERPwpraktyce: rewolucja w obiegu dokumentów w firmie Primetals Technologies Poland

 
 
Zobacz wywiad z Ewą Klamką, Head of Accounting w firmie Primetals Technologies Poland, która korzysta z systemu Comarch ERP Optima i rozwiązań dodatkowych, takich jak Comarch DMS i Comarch OCR.
Firma jest częścią grupy kapitałowej, która zajmuje się budową zakładów przemysłowych dla hutnictwa. Polski oddział przygotowuje oprogramowanie automatyzujące urządzenia przemysłowe w hutach i wdraża je na całym świecie.
 
 
Wśród głównych zalet Comarch DMS i Comarch HRM firma wymienia:

  • utrzymanie porządku w dokumentach,
  • łatwe przejście na pracę zdalną,
  • ułatwienie w organizacji pracy w związku z licznymi delegacjami pracowników,
  • usprawnienie w obiegu wniosków urlopowych.

 

18 miesięcy bezpieczeństwa w cenie 12 !

 
 
 
Opieranie cyberbezpieczeństwa firmy o jedną kopię zapasową to duże ryzyko. Przecież w samochodzie z poduszkami powietrznymi nie rezygnujemy z pasów. Kluczowe w obu przypadkach jest minimalizowanie potencjalnego ryzyka. Tak właśnie działa Comarch IBARD – minimalizuje ryzyko utraty firmowych danych dzięki automatycznemu backupowi do chmury. Jest to niezbędne wsparcie dla kopii przechowywanych na dyskach zewnętrznych lub serwerze.
Teraz Comarch IBARD dostępny jest w promocji 12+6! Przy zakupie 12-miesięcznego pakietu Comarch IBARD Backup 10 lub 100 wydłużymy go o dodatkowe 6 miesięcy – gratis!
To ok. 11 zł miesięcznie, które może uchronić firmę przed dziesiątkami tysięcy złotych strat.
Korzystając ponownie z porównania do motoryzacji, możemy powiedzieć, że backup danych jest jak ubezpieczenie samochodu – zwraca się w przypadku szkody, ale tylko tym, którzy wcześniej odważyli się zainwestować.