Informujemy o udostepnieniu nowej wersja aplikacji Comarch Mobile 2025.1.

 

 

 

 

W ramach najnowszej wersji Comarch Mobile wprowadzono możliwość wyszukiwania i filtrowania listy towarów w widoku katalogowym, co znacząco ułatwia wyszukiwanie towarów na liście towarów oraz podczas wystawiania dokumentu.
Wprowadzono również możliwość parametryzacji umożliwiającej wyświetlanie dodatkowych informacji na listach dokumentów.

Zachęcamy do zapoznania się z szczegółami nowych funkcjonalności:

 

 

 

 

 

 

 

COMARCH E-SKLEP

 

 

Informujemy, że pod koniec czerwca została udostępniona nowa wersja Comarch e-Sklep.

Na szczególną uwagę zasługują kluczowe zmiany związane z Europejskim Aktem Dostępności (EAA).
Od teraz gotowe szablony Comarch (Rubin, Szafir, Topaz, One Page Shop, Dla Gastronomii) będą dostępne cyfrowo, dzięki czemu sklepy działające na najnowszych szablonach będą spełniały wymogi dotyczące zapewnienia dostępności produktów dla osób z niepełnosprawnościami.

Spośród pozostałych nowości warto wymienić możliwość sprzedaży produktów cyfrowych takich jak e-booki, audiobooki, pliki do pobrania i inne zasoby elektroniczne.

Wprowadzono również możliwość edycji danych towarów w panelu administracyjnym, co znacząco poprawia elastyczność zarządzania ofertą prezentowaną w Comarch e-Sklep.

 

Zachęcamy od zapoznania się ze szczegółami wprowadzonych funkcjonalności:

 

 

 

 

 

 

Informujemy o wydaniu nowej wersji Comarch B2B 2025.2.

 

 

 

 

W najnowszej wersji udostępniliśmy długo wyczekiwane narzędzie do zarządzania banerami w panelu administracyjnym. Pozwoli to na łatwe dodanie, edycję i zaplanowanie na przyszłość nowych banerów wyświetlanych w platformie Comarch B2B. Nowy obszar do zarzadzania banerami umożliwia edycję, podgląd zmian, dodawanie kolorowego tekstu oraz przeglądanie banerów opublikowanych, szkiców i archiwalnych, z opcją przywrócenia domyślnych ustawień.

Wprowadziliśmy również nowe strony dedykowane producentom i markom, umożliwiające pełną prezentację towarów oraz dodaliśmy nowe ustawienia domyślne dla list towarów oraz prezentacji stron producentów i marek, umożliwiając zarządzanie m.in. domyślnym sortowaniem i widokiem listy.

Udostępniliśmy nowy mechanizm wyszukiwania, który automatycznie zawęża menu kategorii do tych, w których występuje wyszukiwany produkt. 

Zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi nowościami dostępnymi w ramach najnowszej wersji Comarch B2B:

 

 

 

 

 

 

 

Nowa Nazwa, Większe Możliwości

 

 

 

 

 

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy nową wersję naszego systemu do zarządzania dokumentami i procesami. Jednocześnie informujemy o zmianie nazwy – Comarch DMS od teraz funkcjonuje jako Comarch BPM (Business Process Management). Nowa nazwa lepiej oddaje istotę narzędzia, którego główną funkcjonalnością jest nie tylko zarządzanie dokumentami, ale szerokie wsparcie w zarządzaniu różnego typu procesami biznesowymi. Wierzymy, że ta zmiana przyczyni się do jeszcze lepszego zrozumienia możliwości systemu oraz jego roli w optymalizacji procesów w organizacjach.

Nowa wersja (Comarch BPM 2025.2) to nie tylko zmiana nazwy, ale także szereg usprawnień i nowych funkcjonalności, które jeszcze lepiej wspierają cyfryzację procesów biznesowych w Państwa firmach.

 

 

Warto z tego miejsca wyróżnić takie nowości jak:

Możliwość wyboru lokalizacji zapisu załaczników w trybie pracy Workflow – Repetytorium

Udostępnienie funkcji RPA dla obszarów związanych z KSeF i skrzynką e-doręczeń

Przenoszenie danych KSeF podczas generowania dokumentów ERP

Migrator dokumentów do modułu Repozytorium

Nowy dashboard w aplikacjach mobilnych

 

 

Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą wersją, która oferuje szereg udoskonaleń i nowych funkcjonalności, mających na celu jeszcze lepsze wsparcie codziennej pracy użytkowników.

 

 

 

Webinar Comarch o KSeF z gościnnym udziałem Ministerstwa Finansów i CIRF

 

 

 

 

 

Szanowni Państwo,


już w pierwszych miesiącach przyszłego roku wejdzie w życie największa zmiana w fakturowaniu od lat. 

Krajowy System e-Faktur stanie się obowiązkowy praktycznie dla wszystkich przedsiębiorców – niezależnie od wielkości firmy, branży czy rodzaju prowadzonej działalności.

Zapraszamy do zapisów na webinar, podczas którego przedstawiciel Comarch oraz zaproszeni eksperci Ministerstwa Finansów omówią najważniejsze tematy związane z KSEF:

 

przedstawią kluczowe założenia i harmonogram wdrożenia KSeF,

wyjaśnią, co zmieni się w KSeF w nachodzących miesiącach (w tym czym jest offline24, jakie zmiany zawiera najnowsza struktura FA(3) i API KSeF 2.0.)

opowiedzą o wyzwaniach, z którymi będą musieli zmierzyć się przedsiębiorcy,

wskażą, jak przygotować się organizacyjnie i technologicznie do nadchodzących zmian,

pokażą, dlaczego KSeF będzie dotyczył każdej firmy – i co może czekać przedsiębiorstwa, które nie zdążą się na niego przygotować.

 

 

Bezpłatny webinar „Krajowy System eFaktur już wkrótce” 
odbędzie się już 26 czerwca o godz. 11:00

 

 

 

 

 

 

Spotkania z Użytkownikami Comarch ERP XL

 

 

 

Szanowni Państwo,

do września jeszcze sporo czasu, ale już teraz chcemy zaprosić Państwa na kolejny cykl konferencji Spotkania z Użytkownikami Comarch ERP XL! Jak co roku to świetna okazja do zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami, wymiany doświadczeń i skorzystania z możliwości konsultacji z naszymi ekspertami.

W tym roku zapraszamy do czterech miast:

17 września – Kraków, Hotel Qubus, 
23 września – Warszawa, Novotel Warszawa Centrum,
24 września – Gdynia, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, 
25 września – Poznań, Andersia Hotel & SPA.

 

Podczas konferencji poruszymy takie zagadnienia jak:

  • nowości w różnych obszarach funkcjonalnych Comarch ERP XL,
  • zmiany i usprawnienia u progu obowiązkowego KSeF,
  • zaawansowane planowanie produkcji za pomocą Comarch APS,
  • wykorzystanie AI w Comarch ERP XL i aplikacjach ERP 5.0,
  • obsługa KSeF i e-Doręczeń w Comarch DMS,
  • automatyzacja procesów w logistyce, handlu i produkcji.
  •  

Już wkrótce przedstawimy szczegółową agendę. Zachęcamy do rezerwacji dat w kalendarzach – nie może Państwa zabraknąć!

 

 

 

 

Prosimy o indywidualną rejestrację każdej z osób, która będzie uczestniczyć w konferencji.

Comarch Cloud Portal w wersji 4.15.0.

 

 

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Comarch Cloud Portal w wersji 4.15.0.

Poniżej przedstawiamy kluczowe funkcje, które zostały dodane do aplikacji:

  • Zamówienia na oprogramowanie MS Office w Chmurze Enterprise: dodaliśmy możliwość rozszerzenia instalacji w Chmurze Enterprise o oprogramowanie Microsoft Office.

 

 

 

 

  • Monitoring zasobów maszyn wirtualnych: w nowej wersji wprowadziliśmy monitorowanie parametrów wykorzystania zasobów maszyn wirtualnych. Dostępne do konfiguracji są powiadomienia generowane w oparciu o zdefiniowane progi wykorzystania zasobów.

 

 

 

 

  • Limitowanie czasu oczekiwania na akceptację zamówień: dodaliśmy ograniczenie terminu ważności do stworzonych zamówień oczekujących na akceptację. Niezatwierdzone zamówienie po 14 dniach od złożenia zostanie automatycznie anulowane.

W ramach nowej wersji Comarch Cloud Portal wprowadzone został również inne poprawki i usprawnienia. Z pośród nich należy wymienić:

  • Umożliwienie tworzenia ofert na e-Sklep/e-Sale z poziomu CloudPartner
  • Umożliwienie zamawiania wersji testowej XT i Optima Standard przez Partnera dla Klienta
  • Tworzenie dodatkowych dwóch grup w AD dla maszyn wirtualnych z OS Windows (WINDOWS-BATCHLOGON i WINDOWS-SERVICELOGON)

 

 

 

 

Comarch IBARD w wersji 6.15.0.

 

 

 

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Comarch IBARD w wersji 6.15.0.

Poniżej przedstawiamy kluczowe funkcje, które zostały dodane do aplikacji:

  • Zmiany w udostępnianiu plików: dodaliśmy nową opcję udostępniania plików przez link. Nadaje ona dostęp do zasobów tylko wybranym osobom, które są autoryzowane kodem wysyłanym na wskazany adres e-mail. Wprowadzone zostały także usprawnienia w ergonomii działania funkcjonalności udostępniania plików.

 

 

 

 

  • Zmiany w funkcjonalności grupy: dodaliśmy możliwość udostępniania grup oraz szereg modyfikacji poprawiających ergonomię tej funkcjonalności.

 

 

 

 

W ramach nowej wersji Comarch IBARD wprowadzone został również inne poprawki i usprawnienia. Z pośród nich należy wymienić:

  • Możliwość backupu plików zaszyfrowanych metodą EFS
  • Wyświetlanie szczegółów dot. transferu plików
  • Dodanie wsparcia dla systemu operacyjnego Windows Server 2025

 

 

 

 

 

Serdecznie zachęcamy do aktualizowania Comarch IBARD do wersji 6.15.0.

 

 

 

 

 

Cykl webinarów „Handel nowej generacji”




Zapraszamy Państwa na cykl webinarów kierowany do firm handlowych, „Handel nowej generacji”.
W trakcie spotkań eksperci Comarch zaprezentują, jak nowoczesne rozwiązania IT wspierają rozwój firm handlowych oraz e-commerce.

W ramach cyklu odbędą się trzy spotkania:
21 maja – OPTIMAlny handel – zautomatyzuj, przyspiesz, zyskaj
28 maja – Sprzedawaj wszędzie – e-commerce i handel mobilny w praktyce
12 czerwca – Twoje dane, twoja przewaga – raportowanie bez tajemnic.

Rejestracja na spotkania z cyklu odbywa się w jednym miejscu.
Uczestnik wypełniając formularz, uzyska dostęp do wszystkich wydarzeń.


„Handel nowej generacji”: 21 i 28 maja oraz 12 czerwca, godz. 11:00

Nowoczesne technologie w tradycyjnej branży

 

 

 

Firma Agro-Sieć, obecna na rynku rolniczym od 1992 roku, postawiła na transformację cyfrową z Comarch ERP XL.

Agro-Sieć to kolejny przykład przedsiębiorstwa, które przez lata polegało na tradycyjnych metodach zarządzania, a obecnie z powodzeniem wdraża nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na optymalizację kosztów, wzrost sprzedaży i poprawę relacji z klientami.

Jakie efekty przyniosło wdrożenie systemu Comarch ERP XL?

Szybki dostęp do najważniejszych raportów i analiz dzięki narzędziom BI

Przyspieszenie procesu kompletacji zamówień aż o 50%

Skrócony czas inwentaryzacji

Podniesienie poziomu obsługi klientów i efektywności pracy przedstawicieli handlowych w terenie.