
Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Comarch Cloud Portal w wersji 4.15.0.
Poniżej przedstawiamy kluczowe funkcje, które zostały dodane do aplikacji:
- Zamówienia na oprogramowanie MS Office w Chmurze Enterprise: dodaliśmy możliwość rozszerzenia instalacji w Chmurze Enterprise o oprogramowanie Microsoft Office.
- Monitoring zasobów maszyn wirtualnych: w nowej wersji wprowadziliśmy monitorowanie parametrów wykorzystania zasobów maszyn wirtualnych. Dostępne do konfiguracji są powiadomienia generowane w oparciu o zdefiniowane progi wykorzystania zasobów.
- Limitowanie czasu oczekiwania na akceptację zamówień: dodaliśmy ograniczenie terminu ważności do stworzonych zamówień oczekujących na akceptację. Niezatwierdzone zamówienie po 14 dniach od złożenia zostanie automatycznie anulowane.
W ramach nowej wersji Comarch Cloud Portal wprowadzone został również inne poprawki i usprawnienia. Z pośród nich należy wymienić:
- Umożliwienie tworzenia ofert na e-Sklep/e-Sale z poziomu CloudPartner
- Umożliwienie zamawiania wersji testowej XT i Optima Standard przez Partnera dla Klienta
- Tworzenie dodatkowych dwóch grup w AD dla maszyn wirtualnych z OS Windows (WINDOWS-BATCHLOGON i WINDOWS-SERVICELOGON)
