Platforma wszystko.pl rozpoczęła współpracę strategiczną z InPost

 

 

 

Serwis wszystko.pl poszerza możliwości logistyczne.

Twórcy platformy zakupowej Comarchu ogłosili rozpoczęcie współpracy z liderem logistycznym w Polsce, firmą InPost. Wspólne działania mają przynieść wymierne korzyści zarówno sprzedającym, jak i konsumentom. Współpraca obejmie przede wszystkim:

  • wysyłkę towarów w korzystnych cenach z wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost,
  • dostawę towarów do urządzeń Paczkomat® i przez kuriera,
  • organizowanie wspólnych akcji marketingowych.

To duża zmiana na plus dla użytkowników. Jeśli sprzedajesz na wszystko.pl, będziesz mógł wysyłać swoje towary po preferencyjnych stawkach, a przez to zwiększyć sprzedaż i atrakcyjność produktów. Tym samym skorzystają również konsumenci, którzy zapłacą na wszystko.pl mniej za wysyłkę paczki niż do tej pory.

Integracja sprzedających na wszystko.pl z dedykowanym rozwiązaniem InPost planowana jest na czwarty kwartał tego roku. Umożliwi ona dostęp do usług: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7.

Masz konto na wszystko.pl i planujesz zintegrować nowy pakiet? Żeby to zrobić, Twoim zadaniem będzie zawarcie umowy z InPost (lub podpisanie aneksu, jeśli posiadasz już taką umowę) oraz połączenie konta na platformie z kontem Menadżera Paczek InPost. Stanie się to po pozytywnej weryfikacji ze strony InPost. Gdy weryfikacja przebiegnie pomyślnie, będziesz mógł zaktualizować swoje cenniki dostaw w pakiecie wszystko+.

O starcie procesu integracji i innych istotnych kwestiach będziemy informować na bieżąco. W razie pytań skontaktuj się na sprzedawca@wszystko.pl.