Od grudnia właściciele sklepów e-commerce i sprzedający online uczestniczą w testach konsumenckich serwisu. Na czym one polegają? Wybrana grupa konsumentów – ok. 7 tys. pracowników Grupy Comarch – dokonuje zakupów, testuje funkcjonalności i dzieli się z nami opiniami oraz sugestiami zmian na portalu. My na bieżąco reagujemy na ich potrzeby, planując i wdrażając udoskonalenia.
To też świetna okazja dla sprzedawców w Internecie, którzy dołączyli do wszystko.pl. Mogą nie tylko sprawdzić działanie portalu, ale też sprzedawać produkty jeszcze przed premierą, kiedy otworzymy portal dla klientów w całej Polsce.
Sprzedajesz w e-commerce i szukasz kanału rozwoju sklepu na marketplace? Dołącz do wszystko.pl i zacznij sprzedawać przedpremierowo, by jak najlepiej przygotować się na wielkie otwarcie serwisu. Po założeniu konta dostaniesz od nas m.in.:
- 0% prowizji od sprzedaży(w każdej kategorii).
- Brak opłat za utrzymanie konta.
- Darmowe rozwiązania promowania produktów.
- Integracje(BaseLinker, Comarch ERP, Open API).
- Indywidualną pomoc opiekuna kategorii.
Co więcej, dołączając do wszystko.pl jeszcze w trakcie testów, sprzedawcy mogą skorzystać z darmowych sposobów na dotarcie do klientów, np. promowania produktów na banerach na dedykowanej stronie dla kupujących, reklamy w firmowym newsletterze i na blogu czy promocji oferty na wewnętrznym kanale z zakupami dla pracowników.
Dodatkowo, gdy już otworzymy portal na całą Polskę, produkty najbardziej zaangażowanych sprzedawców, którzy są z nami od początku, będą mogły być promowane na preferencyjnych warunkach.
Masz pytania? Napisz do nas na sprzedawca@wszystko.pl. Dołącz do wszystko.pl i zyskaj nowe źródło sprzedaży e-commerce!