Comarch Cloud Portal w wersji 4.15.0.

 

 

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Comarch Cloud Portal w wersji 4.15.0.

Poniżej przedstawiamy kluczowe funkcje, które zostały dodane do aplikacji:

  • Zamówienia na oprogramowanie MS Office w Chmurze Enterprise: dodaliśmy możliwość rozszerzenia instalacji w Chmurze Enterprise o oprogramowanie Microsoft Office.

 

 

 

 

  • Monitoring zasobów maszyn wirtualnych: w nowej wersji wprowadziliśmy monitorowanie parametrów wykorzystania zasobów maszyn wirtualnych. Dostępne do konfiguracji są powiadomienia generowane w oparciu o zdefiniowane progi wykorzystania zasobów.

 

 

 

 

  • Limitowanie czasu oczekiwania na akceptację zamówień: dodaliśmy ograniczenie terminu ważności do stworzonych zamówień oczekujących na akceptację. Niezatwierdzone zamówienie po 14 dniach od złożenia zostanie automatycznie anulowane.

W ramach nowej wersji Comarch Cloud Portal wprowadzone został również inne poprawki i usprawnienia. Z pośród nich należy wymienić:

  • Umożliwienie tworzenia ofert na e-Sklep/e-Sale z poziomu CloudPartner
  • Umożliwienie zamawiania wersji testowej XT i Optima Standard przez Partnera dla Klienta
  • Tworzenie dodatkowych dwóch grup w AD dla maszyn wirtualnych z OS Windows (WINDOWS-BATCHLOGON i WINDOWS-SERVICELOGON)