Kanapki na platformie – wdrożenie Comarch B2B w firmie Elta Polska

Kanapki na platformie – wdrożenie Comarch B2B w firmie Elta Polska

 

Elta Polska od początku swojej działalności, czyli od 2004 roku, zajmuje się dystrybucją akcesoriów samochodowych Lucas – żarówek, akumulatorów, wycieraczek i autoelektroniki (od 2006 ma wyłączność na ich sprzedaż). Ale oprócz tego jest też wyłącznym dystrybutorem produktów Pierre Baguette: bagietek, panini, kanapek, przygotowywanych z wysokiej jakości wędlin, serów, warzyw oraz świeżo wypiekanego pieczywa, zaopatruje w nie ponad 2500 stacji Orlen, BP, CircleK, Moya realizując dostawy 3 razy w tygodniu (Elta rozwija także sprzedaż produktów „ultra fresh” – niemrożonych, krótkoterminowych).

 

Ponieważ otrzymuje ona około 1000 zleceń dziennie od wielu drobnych, rozsianych po całym kraju klientów, nietrudno sobie wyobrazić, jak dużym wyzwaniem było przyjmowanie wielopozycyjnych zamówień drogą mailową i telefoniczną, jak to miało miejsce przed wdrożeniem platformy Comarch B2B. Zwłaszcza że ręczne wprowadzanie ich do systemu nierzadko wiązało się z nieprawidłowościami – np. powielonymi zamówieniami. A przecież w przypadku branży, w której produkty mają krótki termin ważności, błędy oznaczają straty.

 

Przeczytaj na naszym blogu jak wdrożenie rozwiązania Comarch B2B usprawniło codzienną pracę firmy!